حکم قصاص برای مردی که خانم وکیل را کشت
مرد میانسالی که یک خانم وکیل را مقابل دادگستری لنگرود به قتل رسانده بود به قصاص در ملأعام محکوم شد. صبح 30 اردیبهشت امسال مردی به‌نام علی با یک سلاح شکاری غیرمجاز در مقابل دادگستری لنگرود خانم وکیلی به‌ نام فرزانه‌ پوررجبی را به قتل رساند

حکم قصاص برای مردی که خانم وکیل را کشت

مرد میانسالی که یک خانم وکیل را مقابل دادگستری لنگرود به قتل رسانده بود به قصاص در ملأعام محکوم شد. صبح 30 اردیبهشت امسال مردی به‌نام علی با یک سلاح شکاری غیرمجاز در مقابل دادگستری لنگرود خانم وکیلی به‌ نام فرزانه‌ پوررجبی را به قتل رساند.

وی پس از دستگیری مدعی شد به خاطر اختلاف کاری این زن را به قتل رسانده است. عبدالصمد خرمشاهی - وکیل مدافع اولیای دم- در این باره گفت: اجرای حکم قصاص متهم منوط به تأییدیه (پرداخت) تفاضل دیه از سوی خانواده مقتول خواهد بود.

طبق رأی صادره از سوی شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان گیلان در خصوص متهم به قتل این وکیل دادگستری و با استناد به ماده ۲۹۰ قانون مجازات اسلامی و همین طور ماده ۶۵ قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات، متهم پرونده به لحاظ قتل عمدی به یک بار قصاص نفس در ملأعام در محل ارتکاب قتل و به لحاظ حمل سلاح شکاری غیرمجاز به تحمل دو سال حبس و ضبط آن محکوم شد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir