دام دختر دلارفروش برای فریب مردان جوان
دختر دلارفروش با وعده خرید دلار به قیمت ارزان مردان را به دام شوم خود می‌کشاند تا نقشه پلیدش را اجرایی کند

دام دختر دلارفروش برای فریب مردان جوان

یک مرد به بازپرس گفت: با سپیده در یک پارتی لاکچری آشنا شدم و او با وسوسه من را به سمت خود کشاند و همان شب او را به خانه ام دعوت کردم، عجیب اینکه سپیده پذیرفت و با من به خانه ام آمد.

وی افزود: یک هفته هر روز همدیگر را می‌دیدیم و مرتب با تلفن‌های میلیاردی او در زمینه دلار مواجه می‌شدم تا اینکه علت را پرسیدم و شنیدم او نفوذ زیادی دارد و می‌تواند برایم دلار ارزان بخرد.

این مرد گفت: من هم وسوسه شدم سرمایه گذاری کنم و همین کافی بود تا به سپیده اطمینان کنم و در دو مرحله دو میلیارد تومان به او بدهم و قرار ۳ روزه بگذاریم تا دلار‌ها را به من بدهد. آخرین شب که سپیده همراه من بود دیدم که همه وسایل شخصی اش را جمع و جور کرد و با خود برد، اما اصلا تصور نمی‌کردم دیگر او را نخواهم دید. سپیده فرار کرد و من نتوانستم او را پیدا کنم و حالا نمی‌دانم کجاست؟

با دستور بازپرس ماموران سپیده را تحت تعقیب قرار دادند و پس از اقدامات مخابراتی او را ردیابی کرده و به دام انداختند. سپیده خود را بی گناه خواند و ادعا کرد با کامران صیغه بوده و ۲ میلیارد تومان را هدیه گرفته است.

این زن در مواجهه با طعمه اش گفت: من درباره دلار حرف‌های زیادی زدم، اما اینکه بتوانم ارزان بخرم دروغ این مرد است. او ۲ میلیارد به من داد، اما رفتارش ناگهان عوض شد و من تصمیم به ترک او گرفتم، چون تصور می‌کرد، برده اش هستم.

با وجود این ادعا‌ها بررسی‌ها نشان داد سپیده با همین شگرد مردان دیگری را هم خام خود کرده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir