پیراهنی که خون به پا کرد
کارگر افغانستانی وقتی پیراهن گمشده‌اش را دست همکارش دید با چاقوی میوه خوری او را کشت

پیراهنی که خون به پا کرد

کارگر افغانستانی وقتی پیراهن گمشده‌اش را دست همکارش دید با چاقوی میوه خوری او را کشت. سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم رئیس کلانتری ۱۷۱ کهریزک در تشریح این خبر گفت: ساعت ۶:۳۰ عصر جمعه مسئولان بیمارستان واوان از مرگ پسر جوانی که از ناحیه گردن بشدت زخمی شده بود به کلانتری خبر دادند.

مأموران پلیس با حضور در بیمارستان بررسی‌های خود را آغاز کردند و برادر مقتول را که همراهش بود مورد تحقیق قرار دادند. وی گفت: ساعاتی قبل برای دیدن برادرم به محل کارش که یک انباری در کهریزک بود رفتم. هنگامی که به محل مورد نظر رسیدم حسابی شوکه شدم، برادرم از ناحیه گردن خونریزی می‌کرد و من خیلی سریع او را به بیمارستان رساندم، اما او نتوانست دوام بیاورد و جانش را از دست داد.

شریفی مقدم بیان کرد: مأموران در ادامه بررسی‌های خود قاتل را که یک جوان ۲۶ ساله افغانستانی و همکار و هم ولایتی مقتول بود شناسایی و خیلی زود وی را دستگیر کردند. وی ضمن اعتراف به قتل گفت: چندی پیش پیراهن خود را گم کردم تا اینکه عصر امروز در محل کارم پیراهن خود را در دست همکارم دیدم و همین جریان باعث درگیری بین ما شد.

ناگهان کنترل خود را از دست دادم و با چاقوی میوه خوری او را از ناحیه گردن به قتل رساندم. «قاتل و مقتول که هردو تبعه افغانستان بودند ۵ سال در یک انبار واقع در کهریزک تهران با یکدیگر همکار بودند.» بنا به این گزارش، با دستور مقام قضایی متهم برای بررسی‌های بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir