ضرب و شتمِ طلبه جوان در ملارد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: طلبه جوانی در خوشنام ملارد با ضربات صندلی مورد ضرب و شتم چندین نفر قرار می گیرد که پرونده ضاربان در دست پیگیری است

ضرب و شتمِ طلبه جوان در ملارد

سرهنگ مهدی سرپناه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: ۲۷ تیرماه طلبه جوانی در خوشنام ملارد با ضربات صندلی مورد ضرب و شتم چندین نفر قرار می گیرد که پرونده ضاربان در دست پیگیری است.

سرپناه افزود: طلبه جوان با لباس شخصی در آن محل بوده و بعد از مجروح شدن به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل می شود و تا امروز هیچ شکایتی در کلانتری و نیروی انتظامی حوزه غرب استان در این موضوع تنظیم نشده بود.

وی ادامه داد: طبق گزارشات بدست آمده ساعت ۳ امروز کلانتری ۱۲ مارلیک این شکایت را دریافت نموده و تحقیق برای شناسایی و دستگیری ضاربان با هماهنگی دادستان شهرستان ملارد در دستور کار قرار گرفته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: بررسی ها برای دستگیری مجرمان در دستور کار قرار گرفته و به محض تکمیل شدن تحقیق و اخبار جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش رکنا، نیمه شب پنجشنبه (۲۷ تیرماه) ، در یک بستنی فروشی ابتدای جاده خوشنام مشکین دشت کرج ، ۹ جوان که سه نفر از آنها دختر بوده ، و به گفته شاهدان هم حالت طبیعی نداشتند ، هنگام مواجه شدن با یک طلبه وی را مورد تمسخر قرار می ‌دهند.

طلبه با بی توجهی از کنار آنها عبور می کند و با اصرار به فحاشی اراذل آنها را نهی از منکر می کند که منجر به درگیری آنها با طلبه جوان می شود. بعد از اتمام درگیری، ضاربان هم از محل درگیری متواری شده اند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir