سرقت؛ انگیزه قتل زن میان‌ سال در بهشت‌ زهرا
فروردین سال ۹۳ زن میانسالی برای فاتحه‌خوانی بر سر مزار یکی از بستگانش به بهشت‌زهرا رفته بود که ناگهان سه پسر جوان وی را محاصره کرده و قصد سرقت کیف و طلاهایش را داشتند

قتل زن میان‌ سال در بهشت‌ زهرا

حکم تبرئه سه پسر زورگیر که در بهشت‌زهرا زن میانسالی را به قتل رسانده بودند از سوی دیوان عالی کشور نقض شد.

فروردین سال ۹۳ زن میانسالی برای فاتحه‌خوانی بر سر مزار یکی از بستگانش به بهشت‌زهرا رفته بود که ناگهان سه پسر جوان وی را محاصره کرده و قصد سرقت کیف و طلاهایش را داشتند.

زن تنها برای دفاع از خود مقابل آن‌ها مقاومت کرد، اما ناگهان یکی از پسر‌ها با چوب دستی بر سرش کوبید و سپس با سرقت کیف و طلاهایش فرار کردند.

پس از انتقال این زن به بیمارستان وی چند روز بعد جان باخت. با شکایت خانواده مقتول ردیابی‌ها برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه چندی بعد مأموران پلیس این سه سارق را هنگام سرقت از یک مرد دستگیر کردند و در بازجویی‌ها آن‌ها به قتل زن میانسال اعتراف کردند.

بدین ترتیب هر سه متهم در دادگاه کیفری محاکمه شدند، اما قتل شبه‌عمد اعلام شد. سپس پرونده به دیوان عالی کشور رفت، اما قضات دیوان حکم صادره را نقض کرده و پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری برگشت تا به اتهام قتل و سرقت محاکمه شوند. صبح دیروز نیز متهمان در این شعبه محاکمه شدند و بزودی حکم صادر خواهد شد.

گردآوری: گروه خبر یمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه ایران