«هانی کُرده» در یک قدمی مرگ
هانی کرده اراذل و اوباش سطح یک تهران بر اثر ضربات قمه‌ راهی بیمارستان شد. وی هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و با مرگ دست و پنجه نرم می کند

هانی کرده با مرگ دست و پنجه نرم می کند

همه چیز از یک خبر شروع شد؛ خبری که شب گذشته در فضای مجازی دست به دست می‌شد و خبر از کشته شدن «هانی کُرده» می‌داد. خبر به همین جا ختم نشد بلافاصله فضای مجازی پر شد از ویدئوهایی که نشان از درگیری می‌داد؛ بعد آن نیز عکسی از هانی کرده پخش شد که وی را در حالت بیهوشی بطوری که بر سر و صورتش تور جراحی قرار دارد، نشان می دهد.

در فیلم‌ها نیز یک خودروی 206 را نشان می‌داد که متوقف شده؛ سرنشینش در خودرو را که باز می کند هنوز پیاده نشده، دو سه نفر با صورت‌های پوشانده به راننده و سرنشین جلوی خودرو حمله کرده و در حال زدن ضربه هستند. در کنار خودرو نیز موتورهای افراد حمله کننده به چشم می‌خورد. در فیلم نشان می‌دهد که اراذل حمله کننده تا آنجا که می‌توانستند ضربه زده سپس محل را ترک می‌کنند.

انتشار خبر، تصویر و فیلم‌های صحنه درگیری همگی از مصدومیت قطعی هانی کرده بود.این قطعیت تا جایی بود که چندین بار خبر جان‌باختن هانی کرده مخابره شد.

در خیلی از طرح‌های دستگیری اراذل و اوباش پایتخت، هانی‌کرده خیلی راحت و خودمانی در بین سایر دوستانش حضور داشت. حضوری که عادی بود چراکه تمام ارذال و اوباش سطح‌دار می‌بایست هرازچندگاه خود را به پلیس معرفی کنند، بنابراین حضورش در زمان اجرای طرح‌های پلیس امنیت عادی بود، تا اینکه آخرین بار هانی‌کرده به خبرنگاران گفت که به دنبال یک پرونده در جمع دستگیر شدگان در مقر پلیس امنیت حضور دارد؛ البته بعدها شایعه‌ای مبنی بر دست داشتن وی در قتل وحید مرادی نیزدست به دست می‌شد که بعدها تکذیب شد.

انتشار اخباری ضد و نقیض در مورد اینکه هانی‌کرده زنده است یا بر اثر ضربات قمه و چاقو جان باخته است، ما را بر آن داشت تا وضعیت جسمانی وی را جویا شویم. آخرین پیگیری‌های فارس از وضعیت هانی‌کرده حاکی از آن است که هم‌اکنون وی در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان با سطح هوشیاری 8 بستری است. تعداد ضربات چاقو و قمه‌ای که موتورسواران ناشناس بر سر، گردن، دست و شکم وی وارد کرده‌اند به حدی است که نزدیکانش می‌گویند عمل جراحی وی 12 ساعت به طول انجامیده، یعنی از ساعت 23 دوشنبه تا 11 صبح دیروز.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر نزدیکان و دوستان هانی‌کرده و همچنین ماموران پلیس امنیت برای کنترل وضعیت و انجام تحقیقات در بیمارستان حضور دارند.گنده لات ها همگی دست به دعا شده تا هانی کرده شفا یابد.

آخرین شایعات و گمانه‌زنی‌ها حاکی از شناسایی عوامل درگیری است. تا آنجا که برخی از دوستان هانی کرده خبر از دستگیری یکی از عوامل درگیری توسط پلیس می‌دهند اما آنچه تا الان مسجل است این است که وضعیت هانی ‌کرده که در ساعت بامدادی نیز به بحران رسیده بود هم اکنون از بحران خارج شده و باید منتظر ماند تا به ثبات برسد.

دوستانش معتقدند که موتورسواران اجیر شده ، هانی‌کرده را تعقیب کرده و در فرصتی مناسب، غافلگیرانه وی را در جلوی آبمیوه‌فروشی در چهارراه شاپور گیر انداخته و بی‌رحمانه با ضربات قمه مورد حمله قرار داده‌اند. دوستانش می‌گویند که عوامل درگیری را شناخته‌اند. اگرچه اخباری ضد و نقیض هم بین خود رد و بدل می‌کنند!

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com