آخرین وضعیت دختر ۷ ساله بعد از حمله سگ‌ ها
رئیس بهزیستی شهرستان ری گفت: دختربچه‌ای که توسط سگ‌های ولگرد دریده شده بود، در حال سیر مراحل درمانی بوده و تحت پوشش بهزیستی قرارگرفته است

وضعیت جسمانی دختر ۷ ساله بعد از حمله سگ‌ های ولگرد

علی نعمتی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری  اظهار کرد: وضعیت جسمانی دختربچه ۷ ساله‌ای که هفته گذشته توسط سگ‌های ولگرد دریده و مصدوم شده بود، پس از عمل جراحی در بیمارستان امام خمینی (ره) رو به بهبود است.

وی با بیان اینکه این دختربچه از اتباع پاکستانی بود، گفت: پس از وقوع حادثه، این کودک توسط مردم به بیمارستان منتقل‌شده و سپس در پی تماس‌های مردمی با اورژانس اجتماعی، بهزیستی وارد عمل شده و به دیدار کودک در بیمارستان رفت.

رئیس بهزیستی شهرستان ری ادامه داد: پس از پیگیری‌ها، خانواده کودک را که محل سکونت آن‌ها در روستای عظیم‌آباد شهرستان ری است شناسایی کردیم و این خانواده را تحت حمایت بهزیستی قراردادیم.

نعمتی با بیان اینکه در آن محل سگ‌های ولگرد زیادی وجود دارد، تصریح کرد: حدود دو ماه پیش نیز یکی دیگر از فرزندان این خانواده موردحمله سگ قرارگرفته بود که با تلاش‌های مادر، از دست سگ رهاشده و نجات پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با صدور حکم قضایی مادر و کودک دیگر هم‌اکنون در خانه امن بهزیستی اسکان‌ یافته‌اند و دختربچه ۷ ساله نیز پس از اتمام مراحل درمانی به خانه امن بهزیستی منتقل می‌شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com