قتل برادر بزرگ‌ تر در جنت آباد
پسر جوان در درگیری با برادر افیونی اش دست به قتل ناخواسته زد و دستگیر شد

قتل برادر در درگیری

ظهر شنبه ۳ اسفند امسال پسر جوانی در جنت آباد شمالی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از درگیری با برادر بزرگ ترش خبر داد که تیمی از ماموران کلانتری به محل اعزام شدند. مامور موتورسوار با حضور در جلوی خانه پدری پسر جوان تحقیقات را آغاز کرد. جوان ۳۱ ساله ادعا کرد، برادر بزرگ ترش که اعتیاد به مواد مخدر دارد به او و همسرش فحاشی کرده و از دست کار‌های او خسته شده است که در همین حین پدر خانواده برای میانجی گری به جلوی ساختمان آمد و همراه با مامور پلیس شروع به آرام کردن پسرش کرد.

در حالی که مامور پلیس با پدر و پسر جوان در حال صحبت بود، ناگهان پسر بزرگ خانواده که اعتیاد به مواد مخدر داشت از پشت پنجره آشپزخانه در طبقه اول شروع به فحاشی به برادرش کرد که در این صحنه پسر جوان با بستن در خانه روی پلیس و پدرش داخل خانه شد. مامور پلیس و پدر خانواده پس از شکستن شیشه در ورودی موفق به باز کردن در شدند، اما با ورود به خانه با صحنه خونینی روبه رو شدند.

پسر بزرگ خانواده از ناحیه سینه هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد که با اعلام این خبر به اورژانس خیلی زود پزشکان در محل حاضر شدند و جوان زخمی را به بیمارستان سینا منتقل کردند، اما این پسر به دلیل شدت خون ریزی روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد. مامور پلیس که در صحنه جرم حضور داشت، از جوان ۳۱ ساله بازجویی کرد که این جوان در اعترافاتش گفت: وقتی وارد خانه شدم، برادرم با چاقو به سمتم حمله کرد که با صندلی از خودم دفاع کردم و با صندلی آشپزخانه یک ضربه به دست برادرم زدم که همین باعث شد چاقو به بدن او وارد شود و سپس روی زمین افتاد. در صحنه جرم صندلی شکسته نیز وجود داشت که با دستور بازپرس ویژه قتل پسر جوان بازداشت شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: khorasannews.com