مجتمع طلاسازی در بازار تهران آتش گرفت
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در کارگاه طلاسازی در بازار تهران خبر داد

وقوع حریق در کارگاه طلاسازی در بازار تهران

سید جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ١٠:١١ دقیقه صبح روز جاری یک مورد حادثه حریق در محدوده بازار تهران، خیابان ١۵ خرداد-تکیه دولت به سامانه ١٣۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به همراه خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام می شوند.

سخنگوی آتش نشانی تهران ادامه داد: محل حادثه مجتمع تجاری چهار طبقه با کاربری کارگاه‌های طلاسازی و طلا فروشی بود که در طبقه منفی یک این ساختمان یک کارگاه حدودا شش متری دچار حریق شده بود. این محل کاملا شعله ور بود و از آن جایی که در این کارگاه‌ها از سیلندرهای گاز استفاده می شود، ١١دستگاه سیلندر در این محل وجود داشت که برخی از آن‌ها کاملا گداخته شده بود و هر لحظه امکان انفجار آنها وجود داشت.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان ضمن تخلیه مغازه و ساختمان‌های اطراف ایمن سازی‌های لازم را انجام دادند گفت: گروه دیگری از آتش نشانان نیز با احتیاط به زیرزمین وارد شدند و برای خاموش کردن حریق اقدام کردند. خوشبختانه این حادثه خسارت جانی بر جای نگذاشته و حریق به سرعت اطفا شد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، نیروهای این سازمان در حال حاضر مشغول لکه گیری محل حادثه هستند و سیلندرها نیز از داخل کارگاه خارج و به محل امن منتقل شده است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir