اتفاقی تلخ برای مادر و ۲ کودکش در اهواز
مادر و 2 فرزندش از میان شعله‌های آتش در اهواز به طرز عجیبی از مرگ حتمی نجات یافتند

نجات معجزه اسای مادر و دو فرزندش از شعله های آتش

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش‌سوزی در طبقه پنجم یک مجتمع مسکونی در کوی سعدی مهار شد و یک مادر و ۲ فرزندش از میان شعله‌های آتش نجات یافتند.

ابرهیم قنبری روز سه‌شنبه بیان کرد: ساعت ۱۳:۴۲ دقیقه در تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی در طبقه پنجم یک مجتمع مسکونی در کوی سعدی خیابان تربت شرقی اطلاع رسانی شد.

وی افزود: آتش نشانان ایستگاه ۷۷ به سرعت با ۲ دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام و با حضور در محل، پس از بررسی وضعیت روند هوزکشی (لوله رسانی) را تا طبقه پنجم انجام داده و همزمان تیم امداد و نجات نیز مادر و ۲ فرزندش را از میان شعله‌های آتش و دود غلیظ، نجات دادند.

وی ادامه داد:خوشبختانه هر ۲ کودک توسط آتش نشانان سالم از مجتمع خارج شدند و مادر آنها نیز به دلیل دودگرفتگی و شوک ناشی از حادثه به عوامل ۱۱۵ تحویل داده شد.

قنبری بیان کرد: بر اثر این آتش سوزی، مجتمع مسکونی دچار دود گرفتگی شدید شد که ماموران ۱۲۵ پس از مهار آتش و نجات جان شهروندان، برای تخلیه دود با استفاده از فن های فشار مثبت، عمل تهویه را انجام دادند.

وی ادامه داد: کارشناسان سازمان دلیل وقوع آتش سوزی را مجاورت مقداری لباس با دستگاه کباب پز که در تراس واحد مسکونی قرار داشت، اعلام کردند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.ir