جزئیات کودک‌ آزاری در کاشان
رئیس اداره بهزیستی کاشان از تحویل کودک به شدت آسیب دیده افغان به بیمارستان کارگرنژاد این شهرستان خبر داد

آزار کودک افغانستانی در کاشان

ام البنین متقی نژاد درباره زوایای تحویل کودک مجروح به بیمارستان کارگرنژاد کاشان اظهار کرد: بعد از دریافت تماس های مردمی و گزارش رفتار غیر انسانی خانواده ای در کاشان مبنی بر به زنجیر کشیدن کودکی خردسال، مراتب با هماهنگی با دادستان کاشان و پیگیری در دستور کار اورژانس اجتماعی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با مراجعه به منزل فرد خاطی، مشخص شد کودک فوق به شکل کاملا غیر انسانی و به دور از رعایت بهداشت در محلی تاریک و کثیف زنجیر شده است.

وی افزود: خانواده این کودک که از اتباع افغانی ساکن کاشان هستند مدعی شدند فرزند آنها مبتلا به بیماری اوتیسم بوده و آنها قادر به نگهداری وی در شرایط بهتری نیستند.

رئیس اداره بهزیستی کاشان در ادامه خاطر نشان شد: پدر این کودک فروشنده مواد مخدر و معتاد و در حال حاضر نیز متواری بوده و مادر نیز باردار و صاحب هشت فرزند است.

متقی نژاد با بیان اینکه پس از دستور مستقیم دادستان کاشان کودک جهت گذران دوره درمان تحویل بیمارستان کارگرنژاد کاشان شد تاکید کرد: با توجه به اینکه کودک خردسال بیمه نبوده و خانواده وی نیز از توان مالی خوبی برخوردار نیستند، روزانه چهار صد هزار تومان هزینه های مربوط به دارو، بستری و پرستاری توسط بهزیستی کاشان پرداخت می شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir