مخفی‌ شدن قاتل فراری در یخچال!
پسر نوجوان به‌ خاطر بدهی 200 هزار تومانی پسر‌ عمویش را با چاقو كشت. متهم به قتل در یخچال مخفی شده بود كه صدای زنگ تلفن همراهش، مخفیگاهش را لو داد

قتل پسرعمو به خاطر بدهی 200 هزار تومانی

شامگاه جمعه هفدهم مرداد امسال صدای درگیری و مشاجره میان دو نفر سكوت یكی از كوچه‌های محله بازار تهران را در هم شكست. مردم و مغازه‌داران سراسیمه به خیابان آمده و پسر 17 ساله‌ای را چاقو به دست دیده كه با پسر 20 ساله‌ای درگیر شده است. پسر نوجوان با چاقو سه ضربه به سینه و پهلوی مرد جوان زد و با تهدید مردم فرار كرد. یكی از اهالی به پلیس و اورژانس زنگ زد. ماموران كلانتری بازار و اورژانس در محل حاضر شدند.

فرد زخمی ساعاتی بعد از انتقال به بیمارستان به‌دلیل شدت خونریزی فوت شد. تحقیقات محلی نشان می‌داد متهم به قتل فراری و مقتول با هم پسرعمو بوده و در ساختمان‌های نیمه‌كاره مشغول به كار بوده و چند بار دیگر هم شاهد درگیری آنها بوده‌اند.

موضوع این جنایت به عباس بخشوده، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات را ادامه دادند تا این‌كه با گذشت سه ساعت از این جنایت رد قاتل فراری در ساختمان نیمه‌كاره‌ای در حوالی بازار تهران به‌دست آمد. ماموران برای دستگیری وی وارد ساختمان شدند كه هنگام جست‌وجو، صدای زنگ تلفنی توجه‌شان را جلب كرد. ماموران رد صدا را گرفتند تا به یخچال خاموشی رسیدند كه در اتاق سرایداری بود. زمانی كه در یخچال را باز كردند با صحنه عجیبی رو‌به‌رو شدند، متهم به قتل فراری كه از خواب بیدار شده بود دستپاچه شده و در حال خاموش كردن گوشی‌اش بود كه سردی دستبند پلیس را حس كرد.

وی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد و دیروز در جریان تحقیقات به قتل پسر‌عمویش اعتراف كرد و گفت: پسرعمویم چند ماه پیش به من 200 هزارتومان پول قرض داد كه بعد از مدتی یكصد هزار تومان آن را به وی پس دادم و قرار شد به‌زودی بقیه بدهی‌ام را پس دهم، اما او زیر بار نمی‌رفت و مدعی بود پول بدهی‌ام را به وی نپرداخته‌ام. همین موضوع باعث اختلاف و دعوایمان شده بود، چند بار با هم در خیابان درگیر شده و كارمان به كتك‌كاری كشیده شد. آن شب دوباره با هم دعوایمان شد و قبول نمی‌كرد كه نیمی از پول بدهی‌ام را به وی پس داده‌ام. با چاقو او را زخمی كرده و در یخچال مخفی شدم، اما زنگ بی‌موقع تلفن همراهم راز قتل را فاش كرد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه جام جم