مادر و دختر سارق به دام افتادند
فرمانده انتظامی زابل از دستگیری مادر و دختر سارقی خبر داد که با شگردی خاص و ماهرانه اقدام به سرقت تلفن همراه از مغازه های موبایل فروشی این شهرستان می کردند

دستگیری مادر و دختر سارق

احمد ثمره حسینی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه به روش کش رو زنی از مغازه های شهر "بنجار" شهرستان زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 13 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود : مأموران دایره تجسس کلانتری 13 با جمع آوری سرنخ های موجود و انجام یکسری اقدامات تخصصی، دراین خصوص زنی 46 ساله را شناسایی و او را طی هماهنگی قضائی با همکاری مأموران نسوان شهرستان دستگیر کردند.

ثمره حسینی بیان کرد: این زن سارق که پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیس چیزی برای کتمان حقیقت نداشت در تحقیقات تکمیلی پلیس لب به اعتراف گشود و به 6 فقره سرقت تلفن همراه با شیوه کش رو زنی از مغازه های شهرستان، با همکاری دختر 17 ساله خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به دستگیری دختر این زن تصریح کرد: در بازرسی از منزل این مادر ودختر، تعداد 5 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.

ثمره حسینی در پایان از شهروندان درخواست کرد: ضمن رعایت توصیه و هشدارهای های پلیسی برای پیشگیری از سرقت اموال خود، در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس