افزایش مصدومان زلزله رامیا در استان گلستان
مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مصدوم شدن ۱۰ نفر در زلزله بامدادی رامیان در استان گلستان خبر داد

افزایش مصدومان زلزله رامیان به ۱۰ تن / خسارت به برخی ابنیه

حسین درخشان با اشاره به گزارش اولیه تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر از زلزله ۵.۱ ریشتری رخ داده در رامیان استان گلستان گفت: درپی این زلزله ۳۶امدادگر جمعیت هلال احمر در پوشش ۹ تیم به مناطق متاثر از زلزله در  رامیان و روستاهای قورچای، الهادی و ویرو اعزام شدند.

وی با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس، شش دستگاه خودرو کمک دارسبک و یک دستگاه موتورسیکلت از سوی جمیت هلال احمر به مناطق تحت تاثیر زلزله اعزام شده است، گفت: بر اساس گزارش های دریافتی که از طریق دهیاران و تیم‌های ارزیاب دریافت شده در مناطق قورچای، ویرو و ... خسارتی به برخی از ابنیه وارد شده است.

درخشان در مورد تعداد مصدومان این زلزله نیز گفت: گزارش های اولیه حاکی از آن است که  ۱۰ نفر شامل هفت نفر در روستای قورچای و سه نفر در روستای الهادی دچار مصدومیت شده‌اند که خدمات درمانی به آنان ارائه شده است.

به گفته مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر آماده‌باش جمعیت هلال احمر در مناطق متاثر از زلزله همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در مسیر دو روستای الهادی و ویرو ریزش کوه سبب محدودیت تردد برای خودروهای عادی شده  و تنها خودروهای کمک دار امکان تردد دارند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir