حمله سارقین به پلیس با تیغ جراحی
زن و مرد سارق که هنگام باز کردن در خودرو پژو 206 با مأمور پلیس روبه‌رو شده بودند در اقدامی عجیب با تیغ جراحی او را مجروح کردند

حمله به پلیس با تیغ جراحی

سرهنگ عبدالوهاب اعلایی، رئیس کلانتری ۱۵۶ افسریه در تشریح این خبر گفت: صبح یکشنبه به دنبال تماس با مرکز فوریت‌های 110 و گزارش درگیری بین مأمور کلانتری با دو سارق، بلافاصله اکیپ کمکی به اتوبان بسیج اعزام و مشخص شد، واحد موتورسوار کلانتری ۱۵۶ هنگام گشت‌ به یک زن و مرد مشکوک شده است.

متهمان که در حال خم کردن در خودرو ۲۰۶ و سرقت بودند با دیدن مأموران پلیس پای پیاده فرار کردند. مأمور گشت این دو سارق را دنبال کرد اما در ادامه مسیر و برای رهایی از دست پلیس، مرد سارق ناگهان با تیغ جراحی ابتدا اقدام به خودزنی کرده و خود را از ناحیه سر، صورت و گردن زخمی کرد اما وی در ادامه با همان تیغ به پای مأمور گشت ضربه‌ای زد که باعث زخمی شدن او شد؛ در نهایت نیروهای کمکی با استفاده از فنون دفاع شخصی سارق مرد و زن را دستگیر و به کلانتری ۱۵۶افسریه منتقل کردند.

پس از دستگیری سارقان، عوامل اورژانس در صحنه حاضر شدند و پس از معاینه سارق و مأمور کلانتری، مشخص شد سارق آسیب چندانی ندیده و به صورت سرپایی درمان شد اما مأمور گشت که از ناحیه پا آسیب دیده بود به بیمارستان منتقل شد.

اعلایی خاطرنشان کرد: در بررسی کوله‌پشتی زن سارق دو ضبط صوت سرقتی خودرو کشف و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه ایران