دستگیری مرد طلبکار به خاطر مرگ مرموز پدر
مرد طلبکار وقتی به جلوی در خانه پدر پسر جوان رفت در ماجرای مرگ مرموز به پدر پسر بدهکار دستگیر شد.

مرگ پدر به دست پسر در محله ابوذر


روز سه شنبه 13 آبان امسال بود که ماجرای مرگ مشکوک مرد 50 ساله ای به کلانتری 161 ابوذر مخابره شد و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

ماموران در گام نخست پی بردند که مرد جوانی با در دست داشتن حکم جلب پسر مرد 50 ساله به جلوی در خانه آنها رفته و در این صحنه بین آنها درگیری صورت گرفته مرد 50 ساله به کام مرگ فرو رفته است.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات بیشتر در محل حاضر شوند.

کارآگاهان در گام نخست پی بردند مرد جوانی از پسر مرد 50 ساله طلب میلیونی داشته است و بعد از مدتی و با اعلام شکایت موفق به گرفتن حکم جلب پسر جوان که محمود نام دارد می شود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که روز 13 آبان مرد جوان با در اختیار داشتن حکم جلب به جلوی در خانه محمود رفته و پدر وی با حضور در جلوی در عنوان می کند که پسرش در خانه نیست اما مرد جوان اصرار داشته که پسرش داخل خانه است و او را داخل خانه پنهان کرده اند که بین آنها درگیری رخ می دهد و در حالیکه پدر محمود در جلوی در خانه بوده، مرد جوان او را هل می دهد که مرد 50 ساله از پشت روی زمین می افتد و به کام مرگ فرو رفت.


دستگیری شاکی به اتهام قتل



بازپرس پرونده در این مرحله دستور داد تا مرد جوان که از محمود شاکی بود را در ماجرای مرگ مرد 50 ساله بازداشت و برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.news