دستگیری عامل تیراندازی در غرب تهران
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی شرور سابقه‌دار پس از درگیری و تیراندازی در غرب تهران خبر داد و گفت: این فرد در اسلامشهر دستگیر شد

شناسایی و دستگیری شرور سابقه‌ دار پس از درگیری و تیراندازی در غرب تهران

سرهنگ سعید راستی روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: در هفته گذشته گزارشی در خصوص نزاع و درگیری و تیراندازی در یکی از محلات غرب تهران دریافت شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد عامل درگیری یکی از اشرار سابقه دار بوده و به علت اختلاف شخصی با چند تن از ساکنان محل، درگیر و تیراندازی کرده است، افزود: در بررسی های پلیسی مخفیگاه متهم در اسلامشهر شناسایی و مشخص شد که متهم پس از درگیری بلافاصله محل را ترک و در مخفیگاهش پنهان شده است.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران عنوان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم و اطمینان از حضور وی در مخفیگاهش، روز گذشته ۲۴ آذرماه تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران به شهرستان اسلامشهر اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی شرور سابقه دار را دستگیر کنند.

سرهنگ راستی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف کرد، افزود: متهم پس از معرفی به مرجع قضائی با دستور قضائی روانه زندان شد.

کشف ۲۰۷ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

پلیس تهران اعلام کرد: در عملیاتی مشترک ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران و ویژه غرب استان تهران یک سوداگر مرگ دستگیر و ۲۰۷ کیلو تریاک در مخفیگاهش کشف شد.

بر اساس گزارش پلیس، در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر مقادیری تریاک از قاچاقچیان مرزی کشور تهیه و به مخفیگاهش در شهرستان قدس انتقال داده است. بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت داشته و متهم محموله مواد مخدر تهیه شده را در سطح شهر تهران به صورت عمده فروشی توزیع می کند.

با تکمیل رصد های اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به شهرستان قدس از شهرستان های غربی استان تهران اعزام و با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر ویژه استان غرب تهران مخفیگاه متهم را در شهرستان قدس شناسایی کردند.

مراقبت های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهم ادامه و ماموران ضمن حصول اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش، موفق شدند ۲۳ آذرماه در یک عملیات منسجم و مشترک متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان ۲۰۷ کیلو تریاک کشف کنند.

متهم پس از دستگیری به مقر پلیس در شهرستان قدس منتقل و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: irna.ir