کشف ۲۸۰کیلو شیشه در قزوین
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: طی عملیات مشترک پلیس امنیت اقتصادی قزوین و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان مقدار ۳۳۰ لیتر آبکار شیشه به وزن ۲۸۰ کیلو شیشه کشف شد.

کشف مواد مخدرشیشه در قزوین


سردار مجید کریمی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین در پی دو ماه کار اطلاعاتی پیچیده بر روی عناصر اصلی تهیه و حمل مواد مخدر در سطح کشور از انتقال محموله مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: در بررسی های بعدی پلیس قزوین مشخص شد قاچاقچیان قصد انتقال محموله مواد مخدر از استان خوزستان تهیه شده در کشور های جنوبی کشور به مقصد یکی از استان های شمال غربی کشور را دارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از هماهنگی های صورت گرفته پلیس قزوین با ماموران انتظامی در استان خوزستان و تشکیل تیم ویژه در این خصوص خبر داد و گفت: مسیر های تردد احتمالی این محموله تحت کنترل محسوس و نامحسوس پلیس درآمد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس استان خوزستان با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس امینت اقتصادی استان قزوین حین کنترل محورها، تریلر مورد نظر را در شهرستان اهواز شناسایی و متوقف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: با توقف خودرو، در بازرسی از خودرو مقدار ۳۳۰ لیتر آبکار شیشه به وزن ۲۸۰ کیلو شیشه که به شکل حرفه ای در تریلر جاساز شده بود، کشف و در این خصوص ۲ متهم را دستگیر کردند.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: ilna.news