دستگیری موبایل‌قاپ حرفه‌ای در تهران
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با تلاش تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد موبایل قاپ حرفه ای جنت آباد دستگیر شد و به ۲۰۰ فقره سرقت در این منطقه اعتراف کرد.

اعتراف به 200 فقره سرقت موبایل


سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهارکرد: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در منطقه جنت آباد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد قرار گرفت.

وی افزود: با تجمیع پرونده های مشابه و تحقیقات محلی، مشخص شد که سرقت ها توسط یک موتورسوار انجام می شود و متهم با شناسایی رهگذران در حال مکالمه تلفنی، گوشی آنان را می قاپد و به سرعت از محل می گریزد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: گشت زنی های هدفمند افزایش یافت تا اینکه روز گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد موفق شدند سارق را هنگام سرقت مشاهده و بلافاصله طرح مهار آن را عملیاتی کنند.

وی با بیان اینکه موتورسیکلت پس از مدتی تعقیب و گریز متوقف و راکب آن دستگیر شد، اظهارکرد: در بازرسی از موتورسیکلت شش دستگاه تلفن همراه و یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس موقوفه ای با اشاره به اینکه متهم به کلانتری انتقال یافت و به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در این محدوده معترف شد، توضیح داد: در بررسی سوابق وی مشخص شد که سابقه دار است و پس از تحمل چهار سال حبس به تازگی از زندان آزاد شده است البته کشف جزئیات پرونده و شناسایی مالباختگان در دستور کار قرار دارد.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir