جزئیات درگیری مسلحانه اراذل و اوباش در خیابان نبرد
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران، جزئیات درگیری مسلحانه اراذل و اوباش در خیابان نبرد را تشریح کرد

درگیری مسلحانه اراذل و اوباش در تهران

سرهنگ"سعید راستی"در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:چهارم بهمن ماه سال جاری یک مورد درگیری و شرارت منتج به تیراندازی در حوالی خیابان نبرد به وقوع انجامید که در این راستا بلافاصله تیم های عملیاتی از مأموران پلیس سریعا در محل وقوع جرم حاضر شده وطی بررسی اولیه میدانی مشخص شد عده‌ای از اراذل و اوباش منطقه پس از حضور در محل اقدام به عربده کشی با سلاح سرد و درگیری کرده و در این بین نیز اقدام به تیر اندازی با سلاح گرم می‌کنند.

وی افزود:با توجه به اینکه متهمان این پرونده قبل از حضور مأموران از محل وقوع جرم متواری شده بودند،مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات صورت گرفته و اظهارات اهالی محل مشخص شد؛عاملان این اقدام مجرمانه از اراذل و اوباش سطح دار تهران بوده که به همراه تعدادی از نوچه هایشان به وسیله قمه اقدام به عربده کشی و درگیری نموده که در تعاقب ضرب و شتم نیز ضمن ایجاد رعب و وحشت با سلاح گرم اقدام به تیراندازی هوایی کرده و از محل متواری می شوند.

سرهنگ راستی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات صورت گرفته طی گردشکاری به مرجع قضایی ارسال و دستورات شناسایی و بازداشت تمام متهمان و عاملان این درگیری مسلحانه صادر شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت،خاطر نشان کرد: در ادامه روند رسیدگی پرونده با کمک دوربین های مداربسته هویت متهمان پرونده شناسایی و دو نفر از عاملان اصلی این درگیری و تیراندازی در روز نوزدهم بهمن ماه دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شدند.

وی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد ،درگیری ،اخلال در نظم ،نزاع دسته جمعی ،تیراندازی ، قدرت نمایی با سلاح ، و زورگیری هستند، بیان داشت: متهمان با قرار میلیاردی روانه زندان شدند و تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com