معمای ناپدیدشدن مردی با ارثیه ۲۰میلیاردی
14سال از ناپدید شدن مرد ثروتمند در حالی می‌گذرد که به‌تازگی 2ماجرای عجیب در این پرونده مطرح شده است. همسر مرد ناپدیدشده می‌گوید که پسرش سال‌ها قبل این مرد و همسر دومش را به قتل رسانده اما پسر مدعی‌ است که مادرش دست به جنایت زده است.

من قاتل پدرم نیستم


چند روز قبل زنی به دادسرای جنایی تهران رفت و گفت به‌تازگی متوجه شده که همسرش را کشته‌اند. وی گفت: همسرم صاحب یک کوره‌آجرپزی در یکی از شهرستان‌ها بود. او از روز هجدهم بهمن سال 85 به‌طرز مشکوکی ناپدید شد و اگرچه گزارش گم شدن او را به پلیس اعلام کردم اما به‌رغم جست‌و‌جوی ماموران، اثری از شوهرم به‌دست نیامد. در آن زمان به تمام بیمارستان‌ها سر زدیم، به هرجا که فکر می‌کردم همسرم رفته باشد رفتیم اما تلاش‌هایمان بی‌نتیجه ماند. از سوی دیگر همسرم در آن زمان بی‌آنکه مرا در جریان قرار بدهد با زنی ازدواج کرده بود. قبل از اینکه ناپدید شود یک روز با زنی به خانه آمد و گفت که آن زن همسر دومش است. آن موقع بود که متوجه حضور هوو در زندگی‌ام شدم اما حرفی نزدم تا اینکه مدتی بعد شوهرم ناپدید شد و من احتمال دادم که با همسر دومش فرار کرده و به جای دیگری رفته است.

روایت عجیب

زن میانسال در ادامه گفت: در همه این سال‌ها کوچک‌ترین سرنخی از شوهرم به‌دست نیاوردیم و سرنوشت او برایمان معمای حل‌نشده‌ای باقی ماند تا اینکه چندوقت قبل پسرم راز بزرگی را فاش کرد. او گفت که سال‌ها قبل یعنی زمانی که شوهرم ناپدید شد، وی او و همسر دومش را در خانه خواهرش به قتل رسانده و اجسادشان را درون چاهی در شرق تهران انداخته است. در آن زمان پسرم 20ساله و سرباز بود و وقتی پی به این راز هولناک بردم تصمیم گرفتم ماجرای این جنایت را فاش کنم.

ادعای پسر

با اظهارات این زن، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده و قاضی ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران دستور بازداشت پسر وی را صادر کرد. او که هم‌اکنون مردی 34ساله است در بازجویی‌ها منکر اتهام قتل عمدی شد و گفت مادرش دروغ می‌گوید و در حقیقت این مادرش بوده که پدرش را به قتل رسانده است.

با اظهارات پسر جوان، بازپرس جنایی دستور احضار مادر و انجام تحقیقات بیشتر را صادر کرد تا اسرار ناپدید شدن مرد ثروتمند آشکار شود.

من قاتل پدرم نیستم

پسر جوان که به اتهام قتل پدرش بازداشت شده می‌گوید مادرش به دروغ و به‌خاطر ارث و میراث وی را به‌عنوان قاتل معرفی کرده است.

اگر قاتل نیستی، چرا نزد مادرت اعتراف کردی که پدرت و همسر دومش را 14سال قبل به قتل رسانده‌ای؟

من به‌هیچ عنوان چنین حرفی پیش مادرم نزدم. مادرم به دروغ چنین ادعایی مطرح کرده تا هم اسم من از لیست وراث خط بخورد و هم خواهرم.

پس چرا بعد از این همه سال چنین ادعایی را مطرح کرده است؟

چون در آستانه تقسیم ارثیه پدری‌ام و انحصار وراثت هستیم. پدرم خیلی پولدار بود و سرمایه‌اش حدود 20میلیارد تومان است. ما 5فرزندیم؛ 3پسر و 2دختر. حالا تصور کنید نام من و خواهرم اگر خط بخورد حدود 8میلیارد بیشتر به بقیه ارث می‌رسد. مادرم من را قاتل معرفی کرده و گفته خواهرم هم از راز قتل خبر دارد تا هر دوی ما از ارث محروم شویم و سهم بیشتری به مادرم برسد. درصورتی‌که من مطمئنم مادرم، پدرم را کشته است.

مدرکی داری که ثابت کند مادرت قاتل پدرت است؟

مدرکی که ندارم. فقط یک‌بار که با او صحبت می‌کردم داستان عجیبی برایم تعریف کرد. او گفت در یک روستا مردی گم می‌شود و همسرش نزد ریش‌سفید می‌رود تا ببیند آیا می‌شود اثری از آن مرد به‌دست ‌آید. ریش‌سفید هم که پیشگویی می‌کرده به او گفته که تو خودت همسرت را کشته و سر به نیست کرده‌ای و حاضر نیستی در این خصوص با کسی حرفی بزنی. وقتی مادرم این داستان را برایم تعریف کرد، به او مشکوک شدم. احتمال دادم که شاید خودش نزد آن پیشگو رفته و وی به او گفته که قاتل است. چون پدرم از سال85 که ناپدید شده هیچ ردی از او به‌دست نیامده است. مادرم با همدستی برادرش همان 14سال قبل پدرم و هوویش را کشته و اجسادشان را نابود کرده است.

چرا باید مادرت، پدرت را به قتل برساند؟

مادرم وقتی متوجه ازدواج دوم پدرم شد خیلی به هم ریخت. چون پدرم پنهانی با زن دیگری ازدواج کرد و مادرم برای انتقام‌جویی هر دوی آنها را به قتل رساند. فقط به‌خاطر ازدواج مجدد پدرم. حالا هم مرا قاتل معرفی کرده تا از ارث پدری محروم شوم.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه همشهری