دختران جوان در دام سیاه راننده پراید
جوان آزارگر سوار بر پراید می‌شد و در نقش مسافرکش، دختران را شکار می‌کرد تا با تهدید دست به آزار و اذیت آنها بزند اما آخرین شاکی در درگیری با وی، گوش‌هایش را گاز گرفت و موفق به فرار شد

آزار و اذیت دختران جوان توسط پسر مسافرکش

چند روز قبل دختر جوانی درحالی‌که به‌شدت ترسیده بود و دست و پایش می‌لرزید قدم در اداره پلیس گذاشت و گفت راننده خودروی پرایدی او را ربوده و تسلیم نیت شوم خود کرده است. وی در توضیح ماجرا گفت: ساعتی قبل از محل کارم در مرکز تهران خارج شدم تا به خانه‌ام بروم. هوا رو به تاریکی می‌رفت. درحالی‌که منتظر تاکسی بودم خودروی پرایدی پیش پایم ترمز کرد. راننده آن پسری جوان بود و تصور کردم که مسافرکش است. به همین دلیل سوار شدم و ماشین حرکت کرد.

دختر جوان ادامه داد: راننده از کوچه و پس‌کوچه‌ها می‌رفت و وقتی اعتراض کردم گفت می‌خواهد از جای خلوتی برود تا زودتر به مقصد برسم. اما ناگهان در کوچه‌ای خلوت توقف و درها را قفل کرد. او کنار دیوار و طوری توقف کرده بود که نمی‌توانستم از ماشین پیاده شوم. وقتی پی به نیت او بردم، با گریه التماس کردم که رهایم کند، اما او با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از آن همانجا رهایم کرد و گریخت.

او فقط نیت شیطانی در سر داشت، چرا که نه کیف پولم را سرقت کرد و نه طلاهایی که همراهم بود. من آن لحظه به‌شدت ترسیده بودم و به‌خاطر بلایی که به سرم آمده بود می‌لرزیدم با این حال موفق شدم بخشی از شماره پلاک اتومبیل راننده شیطان صفت را یادداشت کنم.

شکایت‌های سریالی

با این شکایت، مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی محمد حسین زارعی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران تحقیقات خود را برای دستگیری راننده شیطان صفت آغاز کردند. هنوز ردی از او به‌دست نیامده بود که شکایت مشابه دیگری نیز پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت. شاکی دوم دختری جوان بود که او هم از محل کارش در مرکز تهران خارج شده و به دام راننده آزار گر افتاده بود. شاکی دوم هم بخش دیگری از شماره پلاک خودرو را یادداشت کرده بود. مأموران قدم به قدم به متهم نزدیک می‌شدند تا اینکه سومین شاکی سرنخ اصلی را در اختیار تیم تحقیق قرار داد.

جدال برای فرار

آخرین شاکی دختری جوان بود که چند روز قبل در مرکز تهران سوار بر خودروی پراید راننده شیطان صفت شده بود. او هم مانند شاکی‌های قبلی تصور می‌کرد که راننده پراید مسافرکش است، اما وقتی او در کوچه‌ای خلوت توقف و درها را قفل کرد پی به نقشه‌اش برد و با وی درگیر شد.

دختر جوان در جدال با راننده آزارگر گوش هایش را گاز گرفت؛ ‌طوری‌که متهم دچار خونریزی و دردی شدید شد. در همین لحظه دخترجوان با چالاکی قفل در ماشین را باز کرد و گریخت. او به سرعت خودش را به چند مردی که در آن حوالی ایستاده بودند رساند و از آنها کمک خواست. متهم با دیدن این صحنه پایش را روی پدال گاز گذاشت و فرار کرد اما شاهدان موفق شدند شماره پلاک خودروی او را یادداشت کنند. هرچند که او خودرو را به‌صورت قولنامه‌ای خریده بود با این حال مأموران موفق شدند با اقدامات ویژه و اطلاعاتی به او برسند و دستگیرش کنند.

انکار عجیب

وقتی متهم دستگیر شد، 3شاکی در اداره آگاهی حاضر شدند و او را شناسایی کردند. شماره پلاک و مشخصات خودرو، اظهارات شاکیان و آثار گازگرفتگی روی گوش متهم مدارکی بود برای اثبات جرم، اما با وجود این متهم اصرار داشت که بیگناه است و او را به اشتباه دستگیر کرده‌اند. او مدعی بود که گوشش در جای دیگری آسیب دیده و احتمالا شاکیان او را با فرد دیگری اشتباه گرفته‌اند.

یا شاید او شبیه به متهم اصلی باشد. انکار او عجیب بود و با دستور بازپرس جنایی متهم با قرار قانونی بازداشت شد و در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. چنانچه هر دختری به دام آزار گرپراید سوار گرفتار شده می‌تواند برای شکایت به شعبه ششم دادسرای جنایی تهران یا اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: همشهری