تیراندازی در خیابان به خاطر اختلافات خانوادگی
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به خبر منتشره در فضای مجازی مبنی بر تعقیب و گریز و تیراندازی در شهر ایلام گفت:علت این تعقیب و گریز ، حضور به موقع پلیس برای پایان دادن به اختلاف خانوادگی منجر به تیراندازی در یکی از محلات شهر ایلام بوده است.

تیراندازی با اسلحه شکاری



سرهنگ "جمال موسوی" اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به تیراندازی در یکی از محلات شهر ایلام، با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع و به منظور جلوگیری از هرگونه انتقام‌جویی از سوی طرفین دعوا، بلافاصله ماموران انتظامی در محل وقوع جرم حضور یافته و بررسی‌های میدانی و تحقیقات لازم برای شناسایی و دستگیری متهمان را آغاز کردند.

وی افزود: در نتیجه تحقیقات و بررسی‌های میدانی و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله، مشخص شد که طرفین دعوا به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با یکدیگر درگیر و یکی از طرفین دعوا با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی کرده و سپس از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی ماموران ، هویت متهمان مشخص و یک نفر از عاملان نیز دستگیر شده است، گفت: خودرو حامل نفرات توقیف و تلاش جهت دستگیری دیگر همدستان وی ادامه دارد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir