تکذیب خبر بچه دزدی در ایلام
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام گفت: انتشار خبر ربوده شدن دختری ۱۲ ساله در یکی از مناطق شهر ایلام توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو کذب است

خبر ربوده شدن دختری ۱۲ ساله توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو کذب است

سرهنگ علی مهری روز یکشنبه اظهار داشت: طی ساعت های گذشته خبری کذب مبنی بر وقوع بچه دزدی در ایلام منتشر و در این خبر عنوان شده بود دختری ۱۲ ساله در یکی از مناطق شهر ایلام توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری ربایش شده است.

وی افزود: بررسی های انجام شده مشخص کرد این موضوع صحت نداشته و تعداد معدودی از کانال های استان بدون توجه به منبع خبر و همچنین کسب اطلاع از نیروی انتظامی اقدام به بازنشر این مطلب کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی ایلام با اشاره به اینکه این موضوع سبب شد موجی از دلهره در بین هم استانی ها به وجود آید، از مردم خواست: اخبار و اطلاعات موثق خود را از منابع معتبر دریافت و به شایعات مطرح شده در فضای مجازی که بعضی بمنظور جذب مخاطب مطلبی را نشر می دهند، توجه نکنند.

سرهنگ مهری تصریح کرد: کانال خبری پلیس ایلام در فضای مجازی به صورت شبانه روز از طریق پیام رسان سروش به آدرس http://sapp.ir/police_ilam جوابگوی مردم خواهد بود و از این طریق اخبار موثق و مهم را در جهت مطلع شدن رسانه ها و سایر اقشار نشر می دهد.

سرهنگ مهری در ادامه از همراهی، همکاری و تعامل تنگاتنگ رسانه های استان در بحث مدیریت افکار عمومی تقدیر و تشکر کرد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس