بالگرد اورژانش جان مرد سانحه دیده را نجات داد
رییس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: پرواز بالگرد اورژانس در آسمان سیبان دره برای نجات جان مرد ٥٠ ساله به ثمر نشست و مصدوم ظرف چند دقیقه به بیمارستان مدنی کرج منتقل شد.

نجات جان مرد ٥٠ ساله توسط بالگرد اورژانس



مهرداد بابایی، رییس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی، امروز گفت: ساعت ١٣:١٩ ظهر روز گذشته، یک مورد مأموریت در سیبان دره ساوجبلاغ به اورژانس البرز اعلام شد؛ یک نفر آقا حدوداً ٥٠ ساله بدنبال سقوط از درخت، داخل دره افتاده و دچار صدمات متعدد شده بود.

رییس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی افزود: ابتدا عوامل هلال احمر برای نجات جان وی تلاش خود را به کار گرفتند اما مسیر به شدت صعب العبور و امکان انتقال مصدوم با خودرو عملاً غیرممکن بود، به همین دلیل ، بالگرد اورژانس هوایی استان به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: با توجه به وجود دره‌های عمیق در منطقه، امکان فرود بالگرد در این منطقه میسر نبوده و تکنسین اورژانس از بالگرد خارج شده و به همراه عوامل امدادی حاضر در صحنه و مردم حاضر در محل، مصدوم را با مشقت‌های فراوان به داخل بالگرد انتقال دادند.

این مقام مسؤول اضافه کرد: سپس اقدامات اولیه درمانی برای وی انجام شده و ایشان جهت ادامه روند درمان در زمان کوتاهی طی چند دقیقه به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.ir