قتل راننده تاکسی بخاطر جای پارک!
راننده سمند که مدتی قبل به اتهام قتل یک راننده تاکسی دستگیر شده بود، در وقوع قتل ۱۰ درصد مقصر شناخته شد و همین کافی است تا او از اتهام قتل عمد خارج شده و از قصاص رهایی یابد

قتل در نزاع بین دو راننده

قتل راننده تاکسی مرداد ۹۸ رخ داد. درگیری راننده تاکسی با یک راننده دیگر منجر به قتل شد.پزشکی قانونی راننده قتل را بررسی کرد.راننده سمند ۱۰ درصد در قتل مقصر شناخته شد.رسیدگی به پرونده قتل ادامه دارد.

مرداد ماه سال ۹۸، رسیدگی به پرونده درگیری منجر به قتل در محدوده میدان انقلاب،در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

در این پرونده راننده میانسال پژو تاکسی در پی درگیری با یک راننده سمند به زمین خورده و جان خود را از دست داد و راننده سمند به اتهام قتل بازداشت شده و تحقیقات قضایی آغاز شد.

متهم که راننده خودروی سمند بوده و نقاش ساختمان است،در تحقیقات اولیه اظهار داشت که درگیری با رانندگی تاکسی به دلیل کج پارک کردن خودرو سمند در مسیر توقف تاکسی اتفاق افتاده بود.سپس منجر به فحاشی و درگیری فیزیکی شده که در درگیری ناگهان راننده تاکسی به زمین افتاده و منجر به فوت او می شود.

کمیسیون پنج نفره پزشکی قانونی بعد از معاینه جسد و در گزارشی اعلام کرد که متوفی به عارضه قلبی دچار بوده و درگیری و نزاع در تسریع مرگ او موثر بوده است.به همین دلیل راننده خودرو سمند 10 درصد در مرگ راننده تاکسی مقصر شناخته شد و پرونده قضایی در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران نزد بازپرسی صادقی در حال رسیدگی است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.ir