دستگیری باند سارقان مأمورنما در کرج
رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، چهار نفر از سارقانی که با معرفی خود به عنوان مامور پلیس وارد منازل شهروندان شده و اقدام به سرقت می‌کردند، دستگیر و روانه زندان شدند

سرقت منزل با شیوه جعل عنوان مامور پلیس و ورود به منازل مالباختگان

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل با شیوه جعل عنوان مامور پلیس و ورود به منازل مالباختگان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که سارقان در یک گروه چهار نفره پس از شناسایی سوژه‌های خود با معرفی خودشان به عنوان مامور پلیس و ارائه اسناد تقلبی وارد منزل مالباختگان شده و پس از بستن دست و پاهای آنها اقدام به سرقت لوازم با ارزش منزلشان از قبیل طلا، وجه نقد و لوازم خانگی می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: بلافاصله اقدامات کارآگاهان برای شناسایی سارقان آغاز و پس از چندین شبانه روز تلاش بی وقفه و به‌کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت همه متهمان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در شهر کرج دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به چهار فقره سرقت با این شیوه تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته همه مالباختگان پرونده شناسایی و متهمان پس از انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نادربیگی در پایان به شهروندان توصیه کرد که در صورت برخورد با افرادی که بدون پوشش مصوب لباس پلیس خود را ضابط قضایی معرفی و قصد ورود به منزل را دارند، حتماً از آنها درخواست کارت شناسایی و حکم ورود به منزل کنند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir