سرباز فداکار در کانال آب ورامین غرق شد
سخنگوی پلیس شرق استان تهران ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده این سرباز فداکار و همه سزپوشان نیروی انتظامی گفت: پیکر مطهر این سرباز ایثارگر تا کنون پیدا نشده و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد

غرق شدن سرباز فداکار در کانال آب ورامین

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: سرباز وظیفه شناس و فداکار کلانتری ۱۱ ورامین که برای نجات دو هموطن داخل کانال آب شده بود، جان خود را از دست داد.

سرهنگ هادی حسن‌زاده شهابی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شب گذشته دو نفر از شهروندان ورامینی به دلایلی که از سوی کارشناسان در حال بررسی است، در داخل کانال آب حاشیه جاده موسوم به تیغاب سقوط کردند.

سرباز فداکار در کانال آب ورامین غرق شد

وی گفت: امیرحسین شهرکی، سرباز وظیفه شناس کلانتری ۱۱ شهرستان ورامین که در این منطقه حضور داشت، وقتی متوجه سقوط این دو نفر در کانال آب منطقه قاسم آباد ورامین می‌شود، بدون درنگ و با شجاعت مثال زدنی برای نجات آن‌ها به داخل کانال می رود که متاسفانه به دلیل شدت جریان آب غرق می‌شود و جان خود را از دست می دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران افزود: پیکر این سرباز میهن، پس از ساعت‌ها تلاش عوامل امدادی، در فاصله‌ای دورتر از محل حادثه کشف و از آب خارج و تحویل مأموران انتظامی شد.

وی با تسلیت این حادثه به خانواده این سرباز و نیروی انتظامی گفت: زمان و مکان تشییع پیکر این سرباز فداکار متعاقبا اعلام می‌شود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir