انفجار شدید در ساختمانی در شهر ری
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار شدید در یکی از ساختمان های شهر ری خبر داد

انفجار شدید در یکی از ساختمان های شهر ری

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١۵:٢٢ دقیقه ظهر امروز در پی صدای انفجار شدیدی که شهروندان در شهر ری، محله بهشتی شنیده بودند بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

وی گفت: در محل مشاهده شد که در یک منزل مسکونی یک و نیم طبقه انفجار شدیدی رخ داده بود و بر اساس آنچه که دیده می شد کاربری مسکونی نداشت و بخش هایی از آن تبدیل به کارگاه شده بود.

وی ادامه داد: انفجار شدیدی در این محل رخ داده بود و بر اثر آن بخشی از دیواره و سقف ها تخریب شده بود. خوشبختانه حین تخریب کسی داخل ساختمان نبوده است اما در قسمت پشتی این ساختمان کارگاه مجسمه سازی وجود داشت که در آن چند نفر مشغول به کار بودند که بر اثر تخریب و شدت انفجار بخشی از دیواره یک ضلع کارگاه نیز تخریب شده بود.

ملکی اظهار کرد: به علت ریختن دیوار این افراد دچار مصدومیت شده بودند و حتی بخشی از بدن چند نفر زیر آوار مانده بود که با حضور عوامل آتش نشانی آن ها از زیر آوار خارج شدند.

ملکی گفت: بر اثر ریزش دیوار شش نفر دچار مصدومیت شده بودند که دو خانم و چهار آقا بودند. این افراد برای معاینه و درمان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه منجر به شعله وری نشده بود چرا که اگر این اتفاق رخ می داد وضعیت وخیم می شد. همچنین با حضور کارشناسان در محل وقوع حادثه مشخص شد که نشت گاز از یکی از وسایل گازسوز و ایجاد شعله و جرقه رخ داده بود. ساعت ١۶:۵٣ این عملیات به پایان رسید.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir