شلیک مرگبار به دانش آموز خوزستانی در مدرسه
دانش آموز خوزستانی در مدرسه هدف تیراندازی اشرار قرار گرفت و به قتل رسید.

ماجرای قتل محمد جنادله دانش آموز خوزستانی در مدرسه


 قتل دانش آموز در حمدیه خوزستان رخ داد.در قتل دانش آموز یک نوجوان 16 ساله کشته شد.قتل دانش آموز در یک مدرسه اتفاق افتاد و بعد از قتل دانش آموز عامل قتل دانش آموز تسلیم پلیس شد.

محمد جنادله نام دانش آموز 16 ساله ای است که قتل او در مدرسه ای واقع در حمیدیه خوزستان یکی از تلخ ترین اخبار حوادثی این هفته بود و زمانی که با پدر او گفتگو می کنم قبل از هر چیز می گوید:«من فرزندم را برای درس به مدرسه فرستاده بودم نه برای جنگ!»

سر درددل پدر محمد جنادله که باز می شود می گوید:« 5 پسر و 2 دختر دارم که همه آنها قاری قرآن هستند و همیشه سعی من این بود که راهنمای آنها باشم و در راه قرآن آنها را بزرگ کنم. محمد پسر چهارم من بود. درس خوان و مودب بود. می توانید این را از معلم هایش بپرسید! از مدیر و ناظم مدرسه اش بپرسید که آیا محمد اهل شیطنت و دعوا بود؟ حتما آنها به شما می گویند که محمد اهل درس بود نه شیطنت!»

ماجرای قتل محمد جنادله در مدرسه

صحبت به روز قتل محمد که می رسد پدرش در توضیح می گوید:" آن روز صبح محمد مثل هر روز به مدرسه رفت و 2 ساعت بعد با من تماس گرفتند و گفتند که او در درگیری آسیب دیده است.وقتی به بیمارستان رسیدیم محمد فوت کرده بود.شنیدم که چند نفر دیگر با هم درگیری داشتند و در جریان همین درگیری عده ای از یک روستای دیگر به هواخواهی یکی از دانش آموزان با شمشیر و سلاح گرم به مدرسه می آیند. حین درگیری آنها، یک مرد مسلح به سمت محمد شلیک کرده بود. بعد از به قتل رسیدن پسرم عده ای گفته بودند که پسرم به خاطر اختلافات طایفه ای من با عده ای به قتل رسیده است.اما این درست نیست و من در تمام زندگی ام هرگز مشکلی با کسی نداشتم.»

پدر محمد در ادامه گفت:«پسرم در مدرسه دولتی مشغول درس خواندن بود.او فرزند دولت بود و حالا من از مسئولین تقاضا دارم که به پرونده قتل او رسیدگی کنند.»
جزئیات قتل دانش آموز خوزستانی

در جریان درگیری مسلحانه پشت دیوار مدرسه ای در حمیدیه ،در حالی که یکی از دانش آموزان به نام محمد جنادله از روی پشت بام مدرسه در حال تماشای صحنه درگیری بود که ناگهان یکی از افراد حاضر در درگیری او را دید و به سمتش شلیک کرد و سبب قتل او شد.

عموی محمد در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت:«مدتی قبل چند نفر از دانش آموزان مدرسه محل تحصیل با هم اختلاف و درگیری پیدا کرده بودند.یکی از این دانش آموزان برای گوشمالی دادن دانش آموز دیگر،عموی خود را خبر کرده بود و آن دانش آموز را پشت دیوار مدرسه کشانده و در حال کتک زدن او بودند.محمد وقتی دیده بود که دوستش در کلاس نیست،روی پشت بام مدرسه رفته بود تا اطراف مدرسه را بازبینی کند و ردی از دوستش پیدا کند.یکدفعه دیده بود که چند نفر پشت دیوار مدرسه به شدت در حال کتک زدن دوست او هستند و می خواستند دوستش را سوار یک ماشین کنند.یکی از افراد حاضر در صحنه درگیری هم سلاح گرم همراه داشت و زمانی که چشمش به محمد افتاده بود یکدفعه به سمت او تیراندازی کرده بود.»

متهم ساعاتی بعد از درگیری منجر به قتل تسلیم ماموران پلیس شد:«او در اعترافات خود گفته بود که می خواست برای دور کردن محمد از صحنه درگیری تیرهوایی بزند اما به محمد برخورد کرد.»

کمیسیون امنیت ملی مجلس چه پاسخی خواهد داد؟

1_ عده ای ناشناس به سمت مرد دستفروش که در وانت خود کنار جاده میوه می فروخت تیراندازی کرده و متواری شدند.

2_ دختر 10 ساله اهل ایذه در درگیری مسلحانه اشرار در یک خیابان مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست داد.

3_در درگیری مسلحانه پشت دیوار مدرسه ای در حمیدیه خوزستان یک دانش آموز مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به قتل رسید.

این موارد و موارد مشابه این بهانه ای شد که با سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس تماس گرفتیم تا پاسخ آنها را در مورد تدابیر امنیتی خوزستان بشنویم.

چرا که این حجم استفاده از سلاح در خطه خوزستان زنگ خطر را به صدا در آورده است.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: yjc.news