دستگیری ۴ نفر از عوامل نزاع مسلحانه در اروندکنار
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری ۴ نفر از عوامل نزاع مسلحانه در شهر اروندکنار از توابع شهرستان آبادان خبر داد

۴ نفر از عوامل نزاع مسلحانه در شهر اروندکنار دستگیر شدند

سرهنگ حسین زلقی اظهار کرد: به دنبال بروز یک فقره درگیری در شهر اروندکنار، شب گذشته سرنشینان ۲ دستگاه موتورسیکلت با سلاح جنگی کلاش به سمت یک‌دستگاه خودروی پراید تیراندازی کردند.

وی با بیان اینکه در این تیراندازی متاسفانه ۳ نفر کشته و ۲ نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، افزود: از همان لحظات اولیه بروز این حادثه، ۳ تیم عملیاتی ویژه پلیس تشکیل و با انجام کار اطلاعاتی ۴ نفر از عاملان این نزاع مسلحانه را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی چند عملیات منسجم و ضربتی در مخفیگاهایشان دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: عاملان این تیراندازی شناسایی و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد. نتیجه اقدامات به اطلاع شهروندان می رسد.

بخشدار اروندکنار در این باره گفت: روز گذشته افرادی با سابقه اختلاف طایفه‌ای، به یک خودروی پراید تیراندازی و متواری شدند که این حادثه منجر به کشته شدن ۲ نفر از جمله یک زن در محل و مجروح شدن سه نفر دیگر شد.

صادق جلالی اظهار کرد: متاسفانه بامداد امروز یک کودک ۶ ماه که در این حادثه مجروح شده بود نیز جان باخت.

وی افزود: مصدومان این حادثه پس از اقدامات اولیه در بیمارستان اروندکنار به بیمارستان‌های شهید بهشتی و ۱۷ شهریور آبادان منتقل شدند.

بخشدار اروندکنار با بیان اینکه هم اکنون اوضاع در شهر اروندکنار آرام است، تصریح کرد: از شروع درگیری طایفه‌ای، کمیته امنیتی تشکیل شد و ماموران انتظامی و امنیتی در شهر اروندکنار مستقر شدند.

وی؛ مردم و سران هر ۲ طایفه را به خویشتن‌داری و آرامش دعوت کرد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: khabaronlin.ir