آتش‌ سوزی یک کارگاه در غرب تهران
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک کارگاه تولید قفسه‌های فلزی در غرب تهران خبر داد

آتش‌سوزی یک کارگاه تولید قفسه‌های فلزی در غرب تهران

سید جلال ملکی دراین‌باره گفت:‌حوالی ساعت ۱۱:۲۸ امروز جمعه خبر آتش‌سوزی در یک کارگاه تولید قفسه‌های فلزی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات تنفسی و خودروی حامل کف و تانکر آب به محل حادثه واقع در جاده تهران- کرج خیابان داروپخش اعزام کرد.

وی با بیان اینکه حادثه در کارگاهی به مساحت حدود ۸۰۰ متر مربع رخ داده بود، افزود:‌ محل حادثه یک کارگاه تولید قفسه‌های فلزی بود که حریق در قسمت رنگ سازی و کوره آن رخ داده و حدود ۲۰۰ مترمربع از فضایی مسقف را در برگرفته و در حال سرایت به اماکن مجاور بود.

ملکی با بیان اینکه دود ناشی از این حریق تا شعاع چندکیلومتری از محل وقوع قابل رویت بود، اظهارکرد:‌ تا پیش از رسیدن آتش‌نشانان به محل، شماری از عوامل و کارگران کارگاه اقداماتی را برای اطفای حریق انجام داده بودند، اما به دلیل حجم حریق موفقیت چندانی به دست نیاورده بودند که با حضور آتش‌نشانان در محل این اقدام انجام شده و دقایقی بعد شعله‌های آتش به طور کامل مهار و خاموش شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه مورد مصدومی نداشت، افزود:‌ عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۱۲:۵۰ به ماموریت خود در این محل خاتمه داده و به ایستگاه برگشتند.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی تهران بررسی و اعلام خواهد شد، گفت:‌ اما نکته‌ای که لازم است تمامی کارگاه‌ها و به خصوص کارگاه‌هایی که با مواد قابل اشتعال نظیر رنگ و تینر و ... سروکار دارند، رعایت شود، این است که حتما مقررات ایمنی را به طور کامل رعایت کرده و از انجام اقداماتی نظیر برش کاری ، جوشکاری و ... در مجاورت تینر و رنگ و ... پرهیز کنند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir