چاقوکشی و درگیری در پردیس سینمایی کورش
علی سرتیپی، در توضیح درگیری پیش آمده در پردیس سینمایی کورش بیان کرد که خاطیان حالت طبیعی نداشتند و پس از دستگیری به کلانتری منتقل شدند تا به وضعیت آن‌ها رسیدگی شود.

ماجرای چاقوکشی در پردیس سینمایی کورش


جمعیت محدودی که دو شب پیش (سه شنبه ۷ دی) به تماشای فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۳» به کارگردانی سعید سهیلی نشسته‌ بودند، با اتفاق عجیبی مواجه شدند، بوی سیگار، صدای اعتراض مخاطبان، صدای داد، روشن شدن چراغ‌های سینما، توقف پخش فیلم و چاقوکشی در سالن سینما.

اتفاقی که روز گذشته در پردیس سینمایی کوروش رخ داد و چندساعت پیش، صفحه اینستاگرام یکی از شبکه‌ها فارسی زبان خارج از کشور ویدیو این اتفاق را منتشر کرد. به همین دلیل سراغ علی سرتیپی، مدیر پردیس سینمایی کورش رفتیم تا از جزییات ماجرا با خبر شویم.

سرتیپی در این باره گفت: «متاسفانه سه‌شنبه، حوالی ساعت ۲۳ در سالن سینما کورش، دو تماشاگر که در حالت عادی نبودند و چاقو هم داشتند، هنگام تماشای فیلم شروع به سیگار کشیدن می‌کنند، چند نفر از تماشاگران به آن‌ها اعتراض می‌کنند و بین آن‌ها درگیری پیش می‌آید و خاطیان با کمک حراست به بیرون برده می‌شوند و بعد نیروی انتظامی آن‌ها را دستگیر کرد، امروز هم به دادسرا اعزام شدند تا هم بخاطر حمل سلاح سرد هم شرایط غیر طبیعی محاکمه شوند.»

او ادامه داد: «ما از لحاظ موقعیت، امکانات و حتی از لحاظ قانونی، توانایی این را نداریم که تک تک افرادی که وارد سالن سینما می‌شوند را چک کنیم تا چیزی همراهشان نباشد و این موضوع هم اتفاقی نیست که در اختیار سینما بوده باشد. خود مجتمع هم شکایتی تنظیم کرده و امیدواریم این دوستان به نتیجه کارشان برسند.»

سرتیپی درباره علت رسانه‌ای نکردن این موضوع گفت: «قمه کشی در سینما اتفاقی عادی نیست اما وقتی خدا را شکر کوچک‌ترین آسیبی به کسی وارد نشده، دلیلی نداشت که مردم را نگران کنیم.»



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir