بارش های سیل آسا جان کودک 8 ساله را گرفت
مهرداد حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان متاسفانه در بارندگی‌های روز گذشته یک کودک ۸ ساله به دلیل غرق‌شدگی جان خود را در بخش مرکزی بندرعباس از دست داد. حسن‌زاده خاطرنشان کرد: سامانه قوی بارشی که چند روز است هشدار‌های آن داده می‌شود فردا غرب استان و شهرستان پارسیان وارد استان خواهد شد و کل استان را در بر‌خواهد گرفت و سامانه قبلی هم که وارد استان شده است همچنان به‌کار خود ادامه...

خسارت تگرگ به مزارع بخش شمیل


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از جان‌باختن یک کودک به دلیل غرق شدن در سیلاب خبر‌داد.

مهرداد حسن‌زاده اظهار داشت: متاسفانه در بارندگی‌های روز گذشته یک کودک 8 ساله به دلیل غرق‌شدگی جان خود را در بخش مرکزی بندرعباس از دست داد.

وی افزود: بارندگی و تگرگ خسارات بسیاری به مزارع بخش‌های شمیل، تخت و مرکزی بندرعباس وارد کرده‌ است که هم‌اکنون در حال ارزیابی هستیم.

حسن‌زاده بیان‌کرد: در شهرستان بشاگرد نیز یک خودرو گرفتار سیلاب شده بود که با تلاش نیروهای امدادی هم خودرو و هم سرنشینان آن از سیلاب نجات پیدا کردند‌.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تصریح کرد: بارندگی منجر به قطعی برق 30 روستا در استان شده بود که با تلاش‌ پرسنل اداره برق، برق آن‌‌ها نیز وصل شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون به دلیل طغیان رودخانه‌های فصلی راه بشاگرد به جاسک و بشاگرد به میناب مسدود شده که منتظر فروکش شدن آب در این مناطق هستیم تا راه ارتباطی بازگشایی شود‌.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: سامانه قوی بارشی که چند روز است هشدارهای آن داده می شود فردا غرب استان و شهرستان پارسیان وارد استان خواهد شد و کل استان را در بر‌خواهد گرفت و سامانه قبلی هم که وارد استان شده است همچنان به‌کار خود ادامه می‌دهد بنابراین لازم مردم توجه بیشتری به هشدارها داشته باشند.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com