تصادف بیش از 50 خودرو در محور بهبهان - رامهرمز
خوزستان مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کشته شدن سه نفر تاکنون بر اثر تصادف زنجیره‌ای بیش از ۵۰ خودرو در محور بهبهان –رامهرمز خبر داد.

۴ کشته تاکنون و بازگشایی مسیر



عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز (۲۰ دی‌ماه) در تماس با سامانه ۱۱۵ خبر تصادف زنجیره‌ای بیش از ۵۰ خودرو در محور  بهبهان –رامهرمز روبه‌روی روستای دودانگه بهبهان اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه چهار خودرو در آتش سوختند. تاکنون این حادثه سه کشته داشته است.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه این حادثه به علت مه‌آلودگی رخ داده است، گفت: عملیات امدادرسانی توسط اورژانس بهبهان در حال انجام است  و نیروهای اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز  در حال آماده‌باش هستند. خبرها حاکی از آتش‌سوزی شدید و مجروحیت سرنشینان خودروها است.

افزایش تعدادی فوتی‌ها

به گزارش ایسنا، علی پهلوان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: صبح امروز تصادف زنجیره‌ای در محور بهبهان منطقه تشان به وقوع پیوست که متاسفانه منجر به ۴ فوتی و ۲۷ مصدوم تاکنون شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: پس از کسب اطلاع از این حادثه، سه تیم عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر از شهرستان بهبهان به منطقه اعزام شده‌اند که با همکاری عوامل سایر دستگاه‌های امدادرسان مشغول ارائه خدمات پیش بیمارستانی و امدادی هستند.

حریق ۳ خودرو در تصادف زنجیره‌ای بهبهان

به گزارش ایسنا، سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص جزئیات تصادف زنجیره‌ای صبح امروز در بهبهان اظهار کرد: حدود ساعت ۷:۴۰ امروز (۲۰ دی‌ماه) خبر تصادف در کیلومتر ۱۰ محور بهبهان – اهواز، اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: این حادثه در دو لاین مخالف رخ داده است؛ در یک لاین ۹ خودرو با هم برخورد کرده‌اند که تصادف این خودروها خسارتی بود.

دولتشاهی ادامه داد: در لاین مخالف در فاصله حدود ۲۰۰ متری، حدود ۵۰ خودرو با هم تصادف کرده‌اند که در پی این حادثه سه دستگاه خودرو دچار حریق شدند و در یکی از این خودروها یک خانواده سه نفره  و یکی از سرنشینان یکی دیگر از خودروها در صحنه فوت کردند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: تاکنون چهار نفر در صحنه فوت کرده‌اند. نیروهای اورژانس و هلال احمر نیز مصدومان را به بیمارستان‌ها اعزام کردند بنابراین فعلا آمار دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست و در حال بررسی این موضوع هستیم اما بر اساس گزارش‌های اولیه تاکنون حال مصدومان خوب اعلام شده است.

وی که در یک بخش خبری تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: شاهد مه‌آلودگی شدید در این محور و همه محورهای خوزستان هستیم و در روزهای گذشته نیز شاهد وقوع چنین حوادثی در محورهای خوزستان بودیم. این حادثه به دلیل عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی رخ داده است اما علت اصلی حادثه در دست بررسی است.

یک مادر باردار بین مصدومان

عارف شرهانی مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تصادف زنجیره‌ای امروز اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعات در این حادثه چهار نفر کشته و ۳۳ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: یکی از مصدومان این حادثه باردار بوده و احیای قلبی دو مصدوم نیز در حال انجام است.

بازگشایی محور بهبهان – اهواز / خطای انسانی عامل تصادف زنجیره‌ای امروز

همچنین سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به علت وقوع دو فقره تصادف زنجیره‌ای در محور بههبان – اهواز اظهار کرد: هر چند صبح امروز شاهد وقوع مه‌گرفتگی شدید در این محور بودیم اما تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت فاصله طولی علت وقوع این حادثه بوده است.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: این جاده یکی از بهترین جاده‌های استان خوزستان است؛ این محور عریض و دارای دو لاین مجزا، علائم ترافیکی و روشنایی است بنابراین تنها خطای انسانی موجب وقوع این تصادف شده است.

وی افزود: در حال حاضر خودروهای آسیب‌دیده به پارکینگ منتقل و محل حادثه پاک‌سازی و برای تردد خودروها بازگشایی شده است.

عارف شرهانی مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار، این حادثه۴۰ مصدوم و چهار کشته داشته است.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir