دستگیری اعضای یک باند سارقان به عنف
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای یک باند سارقان به عنف در اهواز خبر داد

دستگیری اعضای یک باند سارقان به عنف در اهواز

سرهنگ حجت‌الله سفیدپوست اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های به عنف تحت عنوان مسافرکش، منزل، کیف‌قاپی و موبایل‌قاپی توسط سرنشینان خودروهای پراید و پژو ۴۰۵ و موتورسیکلت در سطح شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی پیگیری شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: مأموران مبارزه با سرقت‌های به عنف پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی مستمر، موفق به شناسایی اعضای باند پنج نفره سارقان و محل اختفای آن‌ها شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در عملیات‌های غافلگیرانه، همزمان و منسجم پلیسی، هر پنج نفر عضو باند را دستگیر کردند و علاوه بر توقیف یک دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت‌ها، یک دستگاه خودروی زانتیا به انضمام مقادیر قابل توجهی مدارک هویتی سرقتی، مقداری طلاجات، پنج دستگاه گوشی موبایل مسروقه، تعدادی کیف زنانه، چهار تیغه قمه، دو تیغه چاقو و یک تیغه شمشیر از مخفیگاه متهمان کشف شد.

سرهنگ سفیدپوست با اشاره به اینکه متهمان از افراد سابقه‌دار، شرور و تحت تعقیب مراجع انتظامی و قضایی هستند، تصریح کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۳۴ فقره سرقت اعتراف کردند و محل‌های سرقت بازسازی و به صورت مصور و نوشتاری مستندسازی شدند.

وی افزود: تعداد زیادی از مالباختگان علاوه بر شناسایی سارقان، طلاجات، مدارک هویتی و گوشی موبایل مسروقه خود را شناسایی کردند و اموال مسروقه به آن‌ها پس داده شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir