خودکشی ناکام جوان 25 ساله در کرج
حضور مامور وظیفه شناس کلانتری ۱۲ چمران کرج، جوان ۲۵ ساله‌ای را که قصد سقوط و خودکشی از روی پل خاتون کرج داشت را منصرف کرد

مامور کلانتری جوان 25 ساله را از خودکشی منصرف کرد

سرهنگ سید مرتضی موسوی معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز در این خصوص بیان کرد: ساعت ۱۱:۵۲ روز گذشته خبری مبنی بر اقدام به خودکشی یک جوان بر روی پل خاتون کرج به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور خود در محل حادثه متوجه شدند که یک جوان حدود ۲۵ ساله به بالای پل خاتون کرج رفته و به دلیل نامشخصی قصد خودکشی دارد که در این حین رئیس کلانتری ۱۲ چمران کرج با نزدیک شدن و صحبت کردن با او، نامبرده را به آرامش دعوت و از این اقدام وی را منصرف کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار داشت: این جوان پس از منصرف شدن از این اقدام، با حضور در کلانتری از اقدام انسان دوستانه رئیس کلانتری ۱۲ در منصرف کردن وی از خودکشی تقدیر کرد.

سرهنگ موسوی در پایان با بیان اینکه پلیس برای حفظ آرامش و امنیت مردم از هیچ کاری دریغ نمی کند، خاطرنشان کرد: نظارت خانواده ها بر رفتار جوانان و نوجوانان و کنترل برخی از هیجانات آنها، از وقایع این چنین پیشگیری می کند.


گردآوری: گروه خبر سمیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir