قتل عام خانوادگی به خاطر قهر از خانه !
در کنار افزایش وحشتناک تمام جرایم به ویژه جرایم خرد امسال را باید سال جنایت داماد‌های عصبانی نامگذاری کرد.


هفته‌ای نیست که دامادی عصبانی به خانواده همسر حمله نکرده و جنایت وحشتناکی را رقم نزد. در آخرین حادثه هم در اصفهان داماد معتاد روز یکشنبه به خانه خانواده همسرش رفت و در اقدامی دیوانه بار همسر، مادرزن و پدرزنش را با شلیک گلوله به قتل رساند.

قاتل بعد از مجروح کردن برادر همسرش و فرزند خردسال خود به زندگی اش پایان داد تا یکی از جنایت‌های دلخراش اردیبهشت ماه رخ دهد.


داماد عصبانی مادرزنش را کشت


به گزارش جامعه ۲۴ ، پنج شنبه هفته گذشته در جنایتی دیگر در محله فلاح تهران مرد افغان که به مواد مخدر اعتیاد داشت به خانه خانواده همسرش رفت و بعد از درگیری با چاقو مادرزنش را به قتل رساند و همسر و پدرزنش را مجروح کرد.

این قاتل در محل جنایت دستگیر شد و انگیزه اش را اختلافات خانوادگی و دخالت خانواده همسرش اعلام کرد.


قتل در خانه روستایی


روز ۲۷ فروردین اهالی روستایی در نزدیکی ارومیه با صدای شلیک گلوله سراسیمه از خانه‌های خود بیرون آمدند و داماد خانواده همسایه را دیدند که در حال فرار است.

با حضور ماموران پلیس آگاهی آن‌ها با اجساد زن و مرد میانسال و پیکر نیمه جان دختر جوان روبرو شدند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد داماد خانواده به علت اختلافات خانوادگی به خانه پدر زنش رفته و بعد از درگیری پدرزن و مادر زنش را کشته و همسرش را مجروح کرده است.

پلیس بعد از دو روز موفق شد قاتل فراری را دستگیر کنند.


قتل عام اعضای خانواده همسر


به گزارش جامعه ۲۴ ، در جنایتی هولناک در ضیا آباد قزوین نیز داماد جوان به خانه خانواده همسرش رفت و بعد از اینکه همسرش حاضر به بازگشت به خانه نشد همه اعضای خانواده همسرش را به قتل رساند و دستگیر شد.


قتل همسر و مادر زن در گناوه


۱۵ فروردین ماه مرد عصبانی به خانه مادرزنش رفت و در اقدامی هولناک بدون دلیل مادر زن و همسرش را با رگبار بستن به قتل رساند و برادر زنش را به قتل رساند.

داماد قاتل بعد از فرار از محل جنایت در درگیری با پلیس کشته شد.


بریدن گوش مادرزن


در اولین جنایت خشن امسال که ۱۵ فروردین در رضوانشهر گیلان رخ داد، داماد عصبانی وقتی همسرش به نشانه قهر به خانه مادرش رفت، به آنجا رفته و همسر و برادر زنش را به قتل رساند.

او سپس با بریدن گوش مادرزنش از محل جنایت فرار کرد، اما ساعتی بعد دستگیر شد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: جامعه 24