کشف ۲ تن انواع مواد مخدر در پایتخت
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف دو تن انواع مواد مخدر و دستگیری ۸۳ قاچاقچی خبر داد

دستگیری ۸۳ قاچاقچی

رییس پلیس پایتخت با اشاره به توقیف ۸۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاقچیان مواد مخدر، گفت: در این مرحله از طرح ظفر با توجه به برخورد با اراذل و اوباشی که در حوزه توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند ۹۶ عدد انواع قمه و قداره کشف شد.

به گزارش سایت پلیس، سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای مرحله ۱۷ طرح ظفر، بیان کرد: در اجرای این طرح یک هزار و ۶۰۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
 
وی با اشاره به دستگیری ۱۶ نفر از اراذل و اوباش که در زمینه توزیع مواد مخدر فعالیت می کردند، بیان کرد: در طرح ظفر شانزدهم از ۳۴۶ باب منزل خرده فروشان مواد مخدر بازدید و ۴۵  باب از این منازل که به نوعی از جمله منازل پلاک قرمز بودند پلمپ شدند.
 
 رییس پلیس پایتخت با اشاره به توقیف ۸۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاقچیان مواد مخدر، افزود: در این مرحله از طرح ظفر با توجه به برخورد با اراذل و اوباشی که در حوزه توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند ۹۶ عدد انواع قمه و قداره کشف شد.
 
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ارزش ریالی اموال کشف شده ۳۲۰ میلیارد ریال است، افزود: در این مرحله از طرح ظفر دو تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و  ۸۳ قاچاقچی مطرح مواد مخدر دستگیر شدند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: asriran.com