به آتش کشیدن 3 دوست به خاطر مشکلات مالی
یکی از مصدومان در جریان تحقیقات گفت: مدتی قبل من، دوست مصدومم، قاتل و مقتول، پس اندازمان را سرمایه‌گذاری کردیم. یاشار سر ما کلاه گذاشت و پول‌ها را با خود برد.

یاشار سر ما کلاه گذاشت و پول‌ها را با خود برد


ساعت ۱۷ بیست‌وهشتم اردیبهشت امسال، یکی از ماموران کلانتری ونک مرگ مشکوک مردی جوان را در بیمارستان مطهری تهران به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی اطلاع داد. او و تیم تحقیق در محل حاضر شده و در تحقیقات مقدماتی پی بردند مرد جوانی که فوت شده از ۱۰ روز قبل در آنجا بستری بوده و مرگش به دلیل شدت سوختگی و عوارض ناشی از آن بوده است.

دو نفر دیگر هم که با او دچار سوختگی شده بودند همچنان تحت درمان هستند.

برادر مرد فوت شده در جریان تحقیقات پلیسی گفت: برادرم قرار بود برای انجام کاری نزد دوستانش برود، صبح از خانه بیرون رفت و بازنگشت و تلفنش را هم پاسخگو نبود.

بعد از آن، یکی از دوستانش به من تلفنی خبر داد که برادرم و دو نفر دیگر از دوستانش دچار سوختگی شده‌اند و آنها را به بیمارستان آورده‌اند. پلیس می‌گفت که آن سه نفر را در ساختمان متروکه‌ای در جنوب شهر پیدا کرده‌اند. برادرم ۱۰ روز بستری بود و سرانجام فوت شد. دو دوستش هم قدرت حرف زدن ندارند که متوجه شویم چه اتفاقی افتاده است.»

تحقیقات ادامه داشت تا این‌ که دو روز قبل ماموران متوجه شدند دو مصدوم حادثه با بهبود حال‌شان، قادر به صحبت هستند. ماموران به تحقیق از دو مرد جوان پرداختند که گفتند دوست دیگرشان یاشار قاتل است.

 یکی از مصدومان در جریان تحقیقات گفت: مدتی قبل من، دوست مصدومم، قاتل و مقتول، پس اندازمان را سرمایه‌گذاری کردیم. یاشار سر ما کلاه گذاشت و پول‌ها را با خود برد.

روز حادثه در ساختمان متروکه‌ای در جنوب تهران قرار گذاشتیم تا مشکلات‌مان را حل کنیم اما دعوای‌مان شد. او بطری بنزینی که همراه داشت را روی ما ریخت و فندک زد. هر سه آتش گرفتیم و او فرار کرد. چند نفر که در آن حوالی بودند متوجه ماجرا شده و اورژانس و آتش‌نشانی را خبر کردند.

محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با به دست آمدن هویت قاتل فراری، تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای یافتن او ادامه دارد.




گردآوی: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: جام جم