سرنوشت تلخ خانم قاچاقچی !
«قرار بود محموله هروئین را در مشهد به جوانی با مشخصات معلوم تحویل بدهم اما هنوز از مهمان پذیر بیرون نیامده بودم که ناگهان ماموران انتظامی از راه رسیدند و... .» این بخشی از یک ماجرای واقعی درباره زنی جوان است که به قاچاقچی بزرگ مواد مخدر تبدیل شد.

این زن با کلی مواد در مشهد دستگیر شد


زن ۲۷ ساله سابقه داری که در یک عملیات ضربتی توسط افسران دایره اطلاعات کلانتری سپاد مشهد دستگیر شده است،پس از آن که به سوالات تخصصی افسر پرونده درباره انتقال ۶۱۷ گرم مواد مخدر صنعتی (هروئین فشرده) پاسخ داد درباره سرگذشت خود نیز به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: در یک خانواده ۱۰ نفره رشد کردم اما پدرم فردی قمارباز بود و هیچ توجهی به خانواده اش نداشت.

او مسئولیتی را بر دوش خود احساس نمی کرد و همواره بیکار بود به همین دلیل من و ۷ برادر و خواهر دیگرم به سختی زندگی می کردیم به گونه ای که معنای واقعی فقر را با همه وجود می فهمیدیم. دوبرادرم وقتی به سن نوجوانی رسیدند خودشان به دنبال کار و زندگی رفتند اما من و خواهرانم در حالی با فقر و نداری می ساختیم که داشتن یک زندگی مرفه برای من از همان دوران نوجوانی به یک رویا تبدیل شده بود.

در همین شرایط هر خواستگاری که زنگ خانه ما را به صدا درمی آورد هیچ گاه با پاسخ منفی روبه رو نمی شد چون پدرم فقط قصد داشت ما را شوهر بدهد و بدون جهیزیه روانه خانه بخت کند. من هم در همان سن نوجوانی با جوان معتادی ازدواج کردم اما زندگی مشترک ما دوامی نداشت و من درحالی از او طلاق گرفتم که خودم نیز معتاد شده بودم.

در این شرایط و برای آن که هزینه های اعتیادم را تامین کنم برای قاچاقچیان محله خرده فروشی می کردم تا این که یک بار دستگیر و در زابل روانه زندان شدم اما به دلیل این که سابقه کیفری نداشتم بعد از مدتی مورد عفو قرار گرفتم و از زندان آزاد شدم اما باز هم وسوسه های یک زندگی مرفه به سراغم آمد و تصمیم گرفتم برای یک بار محموله سنگین مواد مخدر صنعتی جابه جا کنم و با سود هنگفت آن زندگی خوبی برای خودم بسازم به همین دلیل این محموله هروئین را از سیستان و بلوچستان به مشهد منتقل کردم و قرار بود به جوانی با مشخصات معلوم در کنار آرامگاه نادر تحویل بدهم.

وقتی وارد مشهد شدم در یک مهمان پذیر اقامت کردم تا جلب توجه نکنم اما هنوز ساعت قرار با آن جوان نرسیده بود که ناگهان ماموران انتظامی وارد مهمان پذیر شدند و مرا در حالی دستگیر کردند که هنوز محموله مواد مخدر را مخفی نکرده بودم و ... .

گزارش های پلیس اما حاکی از آن است است نیروهای زبده کلانتری که با راهنمایی و نظارت مستقیم سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) وارد عملیات شده بودند،درقرار صوری همدست ۳۳ ساله این زن جوان را در حالی به دام انداختند که از قاچاقچیان حرفه ای و سابقه دار بود.

بررسی های بیشتر برای ریشه یابی این پرونده با صدور دستورات ویژه قضایی همچنان ادامه دارد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.net