بازداشت مواد فروشان پارک‌ های شمال تهران
فرماندهی انتظامی شمال شهر تهران از دستگیری سارقان، مالخرها، فروشندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی و توقیف خودرو های هنجار شکن و کشف خودرو و موتورسیکلت های مسروقه خبر داد

دستگیری سارقان، مالخرها، فروشندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی

سرهنگ محمدباقر قدم‌ زاده سرکلانتر شمال پایتخت در شمیرانات اظهار کرد: ظرف ۴۸ ساعت با بکارگیری کلیه نیروها طبق شناسایی و کار اطلاعاتی که از قبل در بحث های مواد مخدر، مشروبات الکلی، سارقین و مالخر ها، انجام شده بود عملیات دستگیری آغاز شد.

وی گفت: در این ۴۸ ساعت ۹ خودرو سرقتی و ۵ موتور سیکلت سرقتی کشف و ۶۱ نفر افرادی که شرب خمر داشتند و همچنین ۲۱ نفر در بحث مواد مخدر، ۷۵ نفر سارق دستگیر شدند.

سرکلانتر یکم فاتب بیان کرد: در بحث دور دور در بلوار شهید اندرزگو و بلوار شهید ذبیهی بام تهران، با حضور تیم های تخصصی از جمله پلیس امنیت اخلاقی و پلیس یگان امداد و با حضور یکی از رئس کلانتری‌ها ۶۶ خودرو لوکس توقیف شد.

وی گفت: یک خودرو BMW۷۳۰i که راننده آن شرب خمر کرده بود متوقف، و از داخل خودرو یک قبضه کلت کمری کشف و فرد مذکور بازداشت و خودرو توقیف و برای وی پرونده قضائی تشکیل شد.

قدم‌زاده ادامه داد: اقداماتی صورت گرفته که ان‌شاءالله دوربین های پلاک خوان در این بلوار نصب شود تا از طریق فیبر نوری تصاویر به مقر انتقال یابد و با همکاری کارشناسان پلیس محترم پلیس راهور تغییرات هندسی در بلوار شهید اندرزگو انجام خواهد شد.

رئیس پلیس شمال شهر تهران تصریح کرد: در خصوص خودروهایی با سرنشین خانم که در بلوار شهید اندرزگو و بلوار شهید ذبیهی دور دور میکنند، اجرای طرح ناظر را داریم که بلافاصله در محل پیامک دریافت می‌کنند و هر شب بیش از ۵۰ فقره در سامانه ناظر ثبت می‌شود.

وی بیان کرد: طرح ناظر شامل افرادی می‌شود که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند و گاها سگ حمل می‌کنند و موازین شرعی و قانونی را رعایت نمی‌کنند.

سرکلانتر یکم فاتب گفت: اخیرا در پارک باغ فردوس خیلی از فروشنده های مواد مخدر اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند و جاساز داشتند و ماموران از آنان مواد مخدر کشف نمی‌کردند که طی هماهنگی با دستگاه قضائی ضمن کشف آلات و ادوات جرم تمامی این افراد را دستگیر کردیم و الحمدلله در باغ فردوس شاهد وضعیت خوبی هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه بیشتر کیف قاپی هایی که صورت می‌گیرد توسط افراد جوان و زیر ۱۸ سال انجام می‌شود و پس از اینکه تحویل دادسرای نوجوانان می‌شوند برخورد آنچنان سختی انجام نمی‌شود و بلافاصله آزاد می‌شوند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com