دستگیری وکیل قلابی در کرج
​رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اقرار متهم به جعل عنوان وکیل پایه یک دادگستری و انجام ۳ فقره کلاهبرداری از این طریق، گفت: متهم پس از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد

وکیل قلابی در کرج دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: شخصی که خود را وکیل پایه یک دادگستری معرفی و از این طریق اقدام به ۳ فقره کلاهبرداری کرده بود، توسط کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی دستگیر شد.

محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت شخصی در زمینه وکالت و جعل عنوان وکیل پایه یک دادگستری مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی متهم را در حالی که برای دفاع از یک پرونده در مراجع قضائی حاضرشده بود، نامبرده را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اقرار متهم به جعل عنوان وکیل پایه یک دادگستری و انجام ۳ فقره کلاهبرداری از این طریق، گفت: متهم پس از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

نادربیگی در پایان از شهروندان درخواست کرد به هیچ عنوان به چرب زبانی و اظهارات فریبکارانه افراد ناشناس اعتماد نکرده و برای انجام امور حقوقی خود به کارشناسان دفاتر معتبر وکالت مراجعه کنند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com