پسربچه ۸ ساله، دایی قاتل خود را لو داد
پسر معتاد به دنبال اختلاف با پدر، او را در درگیری کشت و با خودروی وی پا به فرار گذاشت. این متهم جوان چند ساعت بعد از فرار توسط کارآگاهان جنایی استان البرز شناسایی و دستگیر شد

قتل پدر بر اثر اختلاف با پسر

رسیدگی به این پرونده از سی‌ام تیرماه امسال در یکی از محله‌های کرج از زمانی شروع شد که پسر بچه هشت ساله سراسیمه به خانه رفت و گفت که دایی‌اش، پدربزرگش را با ضربه‌ای به سر بیهوش و بعد با طناب او را خفه کرده است. پسر خردسال که پنهانی و اتفاقی با این صحنه دلخراش روبه‌رو شده بود وقتی ماجرا به مادرش گفت آنها خود را به خانه پدر رساندند، اما کسی در را باز نکرد.

باور نمی‌کردند که پسرشان چنین صحنه‌ای را دیده باشد؛ بنابراین کمی صبر کردند و وقتی دیدند اثری از پدر میانسال آنها نیست نگران شدند و برای همین از روی در وارد خانه شدند. آنها دقیقاً اظهارات پسر بچه را مشاهده کرده‌اند و خیلی زود با اداره پلیس تماس گرفتند. وقتی کارآگاهان به صحنه جنایت رسیدند با جسد روبه‌رو شدند که طناب نسبتاً کلفتی دور گردن وی حلقه زده شده بود.

خیلی زود به دستور بازپرس کشیک قتل که خود را به این صحنه رسانده بود، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات پلیس با توجه به اظهارات پسربچه هشت ساله نشان می‌داد که پسر خانواده که مدتی است اعتیاد به موادمخدر دارد، عامل قتل پدربزرگ ۶۰ ساله است. در ادامه تحقیقات پلیس بود که متهم فراری در محدوده آبیک نظرآباد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز درباره این پرونده اظهار کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفت، این پسر جوان از وقتی اعتیاد داشته است با پدر خود چندین بار درگیری می‌شود؛ به طوری که کار آنها به کلانتری محل رسیده است.

متهم جوان پس از دستگیری و انتقال به اداره پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و به قتل پدرش را اعتراف کرد. متهم به دستور قاضی دادسرای جنایی کرج به زندان منتقل شد تا در صف محاکمه قضائی قرار بگیرد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.net