شلیک سارقان به صاحب کیف پر از دلار
 ۴ مرد مسلح که با شلیک به مردی جوان قصد داشتند کیف دلارهای او را در بلوار میرداماد سرقت کنند از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند.

۴ سارق قصد سرقت کیف حاوی دلار را داشتند و با سلاح گرم فردی را مجروح کردند


 ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه گذشته ۴ مرد مسلح سوار بر دو موتورسیکلت در بلوار میرداماد تقاطع خیابان تبریزیان با حمله به مردی که از یک صرافی خارج شده بود و یک کیف پر از دلار همراه داشت تلاش کردند تا کیف دلارها را سرقت کنند اما وقتی سارقان با مقاومت صاحب کیف رو به رو شدند به وی شلیک کردند.

تیراندازی آنان منجر به آسیب ‌دیدگی سطحی صاحب کیف شد، اما سارقان باز هم در ربودن کیف این فرد ناکام مانده و در شرایطی که بیم دستگیری از سوی پلیس را داشتند، بسرعت از محل متواری شدند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر گفت: پس از اعلام این خبر به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ بلافاصله نزدیکترین واحد به محل اعزام شد و مأموران با حضور در محل مشاهده کردند ۴ سارق قصد سرقت کیف حاوی دلار را داشتند و با سلاح گرم فردی را مجروح کردند. در ادامه سارقان با مشاهده خودروی پلیس از صحنه متواری شدند. تحقیقات برای کشف جزئیات پرونده و دستگیری سارقان با جدیت ادامه دارد.

مأموران با استفاده از اظهارات شهود و همچنین آثار به‌جا مانده از محل وقوع جرم سرنخ‌هایی را در این رابطه به دست آورده‌اند.علاوه‌بر مأموران کلانتری و پلیس پیشگیری، تیمی ویژه از مأموران پلیس آگاهی نیز رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند و سارقان بزودی دستگیر خواهند شد.»




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir