عکس کلاهبرداری که به زنان وعده مهاجرت و ازدواج می داد
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری شخصی که از زنان با وعده ازدواج و مهاجرت به کشورهای اروپایی کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

این کلاهبردار را شناسایی کنید؛ وعده ازدواج و مهاجرت به زنان



سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از زنان در شرق تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، مرد جوان با چرب‌زبانی، مهاجرت به کشورهای اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج، از ۴ زن به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و نا پدید شده است.

5742395.jpg


رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان وارد عمل شدند و با تحقیقات شبانه‌روزی متوجه شدند، مرد جوان در حال حاضر با یک زن در فضای‌مجازی ارتباط دارد و درحال کلاهبرداری است.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه چهارم پس از دریافت این اطلاعات مهم، رصدهای اطلاعاتی را کلید زدند و با اقدامات خاص پلیسی هویت و مخفیگاه اصلی متهم را در شمال تهران شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با هماهنگی با مرجع قضائی راهی محل مورد نظر در شرق تهران شوند و طی یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کنند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم اغفال زنان و کلاهبرداری از آن‌ها با شگرد مهاجرت به کشورهای اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه گودرزی تصریح کرد: با عنایت به دستگیری این کلاهبردار دستور انتشار تصویر بدون پوشش چهره این مجرم از سوی بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه ۴ تهران صادر شد تا چنانچه شهروندانی که بدین شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند جهت تشکیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com