تصمصم سیاه زن تهرانی با برادر ناتنی اش
زن جوان که با همدستی برادرناتنی اش ،همسرش را کشته و جسد وی را در بیابان های رباط کریم رها کرده بود پای میز محاکمه ایستاد

قتل همسر با همدستی برادر ناتنی

به گزارش رکنا؛ رسیدگی به این پرونده از  30 آذرماه سال  99 به دنبال ناپدید شدن مرد جوانی به نام جاوید آغاز شد .همسر وی به نام آزاده که پلیس آگاهی  رفته بود گفت: همسرم  2 روز قبل در 28 آذرماه از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت .من خبری از او  ندارم و میترسم بلایی سرش آمده باشد.

 با این شکایت تلاش برای افشای راز ناپدید شدن مرد جوان آغاز شد. چند روز از این ماجرا گذشته بود که مادر جاوید از عروسش شکایت کرد و گفت: عروس و پسرم با هم اختلاف داشتند .من گمان می کنم عروسم حقیقتی را از ما پنهان کرده و بلایی سر پسرم آورده است .

به دنبال اظهارات این زن ،آزاده  26ساله تحت بازجویی قرار گرفت اما مدعی شد از سرنوشت شوهرش هیچ اطلاعی ندارد.

نخستین سرنخ

چند روز از این ماجرا گذشته بود که خودرو جاوید در حاشیه  رباط کریم  پیدا شد . با این سرنخ ماموران پلیس به رد  زنی گوشی موبایل پرداختند و دریافتند گوشی موبایل آزاده در همان حوالی آنتن‌دهی داشته است.

در ادامه بررسی ها نیز جسد پتوپیچ قربانی در همان حوالی پیدا شد.

با افشای این ماجرا آزاده  به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل شوهرش با همدستی برادر ناتنی اش به نام آریا  اعتراف کرد.

اعتراف به جنایت خانوادگی

وی گفت: از بدرفتاری های شوهرم خسته شده بودم تا اینکه ماجرا را به برادر ناتنی ام گفتم .جاوید همیشه به من خیانت می کرد و با دختر های زیادی رابطه داشت. به همین خاطر مدام با هم درگیر بودیم .حتی من چند روز قهر کردم و به خانه مادرم رفتم .اما به اصرار جاوید به خانه برگشتم .ولی او  دست بردار نبود و همیشه با زنان و دختران زیادی رابطه پنهانی داشت. آخرین بار وقتی مرا به شدت کتک زد ماجرا را به برادر ناتنی ام گفتم و ما نقشه قتل شوهرم را کشیدیم .

وی در تشریح جزییات جنایت خانوادگی گفت: آخر  شب بود که به شوهرم چای زعفرانی دادم. در چای  تعدادی قرص  خواب آور حل کرده بودم. وقتی جاوید به خواب عمیق رفت برادرم به خانه‌مان آمد و او را خفه کرد. سپس ما جسد را در وانت او  گذاشتیم و آن را در حاشیه شهر رها کردیم.

 به دنبال اظهارات این زن ،آریا  24ساله بازداشت شد و به قتل شوهر خواهرش اعتراف کرد .

وی  گفت : سالها قبل وقتی پدر آزاد فوت شده بود مادرش با پدر من ازدواج کرد و من متولد شدم .من و آزاده خواهر و برادر ناتنی  بودیم اما من همیشه او را مانند خواهر واقعی ام دوست داشتم. خواهرم از بدرفتاری های شوهرش به من گفت  و من عصبانی شدم و تصمیم به قتل او گرفتم .من شبانه به خانه آنها در جنت‌آباد رفتم و شوهر خواهرم را خفه کردم .

به دنبال بازسازی صحنه جرم،برای آریا به اتهام قتل  و برای آزاده  به اتهام معاونت  در جنایت خانوادگی کیفرخواست صادر  و پرونده شان به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .

درخواست قصاص برای قاتل جوان

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند. سپس  آریا  به دفاع پرداخت و اتهام قتل را پذیرفت .

وی گفت :خواهرم و شوهرش ۵ سال بود که با هم درگیر بودند .شوهرش اعتیاد داشت و همیشه سر مسائل کوچک خواهرم را کتک میزد. من از این موضوع ناراحت بودم. به همین خاطر از 3 سال قبل به فکر حذف شوهر خواهرم افتادم .من قبول دارم قرص های خواب آور و زعفران را به خواهر ناتنی ام  دادم تا  آنها را به شوهرش بخوراند. وقتی شوهر خواهرم به خواب‌عمیق  رفت بالای سر او رفتم‌ و پارچه ای را دور گردنش پیچیدم. من  در یک لحظه متوجه شدم او دیگر نفس نمی کشد .من با کمک خواهر ناتنی ام جسد را سوار وانت کردیم و به بیابان های سلطان آباد اسلامشهر بردیم و آنجا رها کردیم. ما خودرو را نیز در همان حوالی رها کردیم و  به خانه برگشتیم .من اتهام قتل را قبول دارم .

 زن جوان اما اتهامش مبنی بر معاونت در قتل را نپذیرفت و گفت: من دستی در قتل شوهرم  نداشتم. وقتی برادرم شال  را دور گردن شوهرم انداخته بود ، شوهرم  پاهایش را به زمین می کوبید .در یک لحظه برادرم از من خواست تا پای شوهرم را نگه دارم و من فقط همین کار را کردم. من اصلاً از نقشه برادرم برای قتل اطلاعی نداشتم .من به برادرم کمک کردم تا جسد را در بیابان رها کنیم.

بنا بر این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.net