شرور مسلح جنوب‌ شرق کشور دستگیر شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری شرور مسلح خطرناک جنوب و شرق کشور در محل مخفیگاهش در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: متهم سابقه قتل، گروگان‌گیری و آتش کشیدن ماشین‌آلات یکی از معادن را درکارنامه سیاه خود دارد

دستگیری شرور مسلح خطرناک جنوب و شرق کشور در محل مخفیگاهش

ابراهیم سلیمانی امروز در تشریح جزئیات خبر دستگیری شرور مسلح و فراری جنوب و شرق کشور اظهار داشت: پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان، شامگاه پنجشنبه متهم در محل مخفیگاهش در یکی از شهرهای جنوبی استان بازداشت شد.

این مقام قضایی بیان کرد: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی به همراه مقادیری  مهمات از متهم کشف و ضبط  شده است.

وی اعلام کرد: متهم سابقه شرارت‌های متعددی طی سال‌های اخیر از جمله قتل مسلحانه، گروگان‌گیری مسلحانه، تیراندازی‌های متعدد و قدرت‌نمایی با سلاح  در پرونده سیاه خود به ثبت رسانده است.

دادستان عنبرآباد اضافه کرد: این شرور سابقه‌دار در آخرین شرارت خود در چند ماه اخیر اقدام به آتش‌زدن چهار دستگاه ماشین‌آلات سنگین در یکی از معادن جنوب استان با هدف ایجاد رعب و وحشت، اخاذی و اخلال در نظام تولید و صنعت کرده بود.

سلیمانی هشدار داد: پاسخ دستگاه قضایی به اراذل و اوباش و افراد شرور، سخت، قاطع، بازدارنده و عبرت‌آموز  خواهد بود و اجازه نخواهیم داد این افراد امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند.

 این مقام قضایی  با قدردانی از هوشیاری و عملکرد جهادی سربازان گمنام امام زمان(عج)،  در اداره اطلاعات جیرفت و همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی عنبرآباد که مدافع امنیت شهروندان هستند، گفت: مبارزه با جرایم خشن از مطالبات به حق مردم است و دادستانی در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

دادستان عنبرآباد در پایان گفت: رسیدگی به این پرونده‌ در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد خارج از نوبت انجام خواهد شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com