دستگیری دو زورگیر در تعقیب و گریز پلیسی
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو زورگیر در شمال تهران خبر داد

دستگیری دو زورگیر در شمال تهران

سرهنگ علی ولیپور گودرزی دراین‌باره گفت:‌ ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خیابان‌های شمالی تهران در حال گشت‌زنی بودند که به دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و دستور توقف آنان را صادر کردند، اما دو مرد جوان پس از مشاهده کارآگاهان با موتورسیکلت مذکور متواری شدند و به خودورهای عبوری نیز آسیب وارد کردند.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه درپی فرار این دو نفر عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و مجرمان آغاز شد، گفت:‌ ماموران در حدود ۴۰ دقیقه‌ به دنبال این دو سارق بودند و سرانجام با اجرای طرح مهار دو متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به انجام بازرسی از دو متهم دستگیر شده، گفت:‌ در بازرسی از دو متهم دو قبضه چاقو و چند گوشی تلفن همراه از آنان کشف و ضبط شد. همچنین این افراد تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن مشخص شد که این افراد جزو زورگیران حرفه‌ای در شمال تهران هستند و تا کنون مرتکب چندین مورد سرقت و زورگیری از شهروندان شده‌اند.

به گفته وی برای دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir