تیرباران 2 زن کرمانی بعد از مراسم عروسی
پسر جوان پس در فاریاب کرمان در اقدامی هولناک ۲ زن را به قتل رساند.

 پسر خاله تیرخلاص زد


شامگاه شنبه یک جوان ۲ خانم را در شهرستان فاریاب در جنوب کرمان به قتل رسانده است؛ مسئولان محلی ضمن تایید این حادثه می‌گویند هویت قاتل مشخص و تحت تعقیب قرار دارد، ضمن اینکه انگیزه قتل نیز اختلاف خانوادگی بوده است.

شهرستان فاریاب در ۳۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد و آنطور که اعلام شده شروع اختلاف از شهرستان رودبارجنوب و در جریان یک مراسم عروسی بوده اما قتل در محدوده شهرستان فاریاب رخ داد است.

یکی از مسئولان مطلع محلی در شهرستان فاریاب ضمن بیان اینکه قتل ۲ خانم در محدوده این شهرستان توسط پسرخاله یکی از این خانم ها به علت اختلاف خانوادگی رخ داده تاکید کرد که هویت قاتل مشخص است، وی تحت تعقیب قرار دارد و تلاش‌ها برای بازداشت این فرد در جریان است.

وی توضیح داد: این خانم ها شامگاه شنبه برای شرکت در مراسم عروسی به رودبارجنوب رفته بودند که پسرخاله یکی از آنان دچار سوء‌ظن در روابط و ارتباط خانم‌ها در حاشیه مراسم عروسی می‌شود و قصد انتقال ۲ خانم را با خودرو به سمت فاریاب داشته که در نزدیکی این شهر دچار سانحه واژگونی می شوند.

این مسئول مطلع اظهارداشت: این افراد پس از واژگونی با کمک روستاییان منطقه از خودرو بیرون کشیده می شوند اما مرد جوان که می بیند سانحه برای خودرو پیش آمده و نمی تواند خانم ها را به مقصد مدنظر خود برساند با استفاده از کلت کمری هر ۲ خانم را به قتل می رساند و از صحنه متواری می شود.

وی اظهارداشت: هویت قاتل مشخص است و تلاش ها برای دستگیری وی نیز توسط ماموران پلیس جریان دارد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.net